Uskaltaisinkihan lähteä molempien lasten kanssa yksin tuollaiseen hoplopin tyyliseen paikkaan...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madicken04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Madicken04

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
24 106
1
36
Esikoinen täyttää huomenna 4v ja pikkusiskonsa kesällä 3v. Oltiin etukäteen sovittu että juhlistetaan sitä menemällä koko perheen voimin jonnekin uimaan tai tuollaiseen sisäleikkipuistoon tms, löysinkin sitten ihan kivalta näyttävän paikan mutta... mies menikin ottamaan huomiseksi työvuoron. :headwall:

Kysyin sitten meidän lasten lempihoitajalta josko hän olisi kiinnostunut lähtemään sinne kanssamme ja olisi kiinnostunut muttei ole ihan varma pääseekö, selviää vasta myöhemmin illasta. Nyt sitten itsekseni mietiskelen miten järkevää on lähteä tuollaiseen, ehkä ruuhkaisaankin paikkaan yksin 4v kehitysvammaisen, puhumattoman ja vasta kävelemään oppineen lapsen sekä vajaa 3v:n, niin ikään puhumattoman ja liikkeissään aika varovaisen (mielellään haluaa aina aikuisen mukaan ensin rohkaisemaan varsinkin tasapainoa vaativiin paikkoihin)...

Mutta kun toisaalta niin haluaisi kokeilla tuotakin, jos vaan sitten ottaisi huumorin kannalta. Tehtäisiin mitä pystyttäisiin tuolla porukalla ja syötäisiin jotain...?

utta kun toisaalta niin haluaisi kokeilla tuotakin, jos vaan sitten ottaisi huumorin kannalta. Tehtäisiin mitä pystyttäisiin tuolla porukalla ja syötäisiin jotain...?

tehkää näin ja jos tuntuu ettei suju mitenkään,niin ainahan voitte kotiin mennä. Paljon Onnea tytölle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja lähtiskö:
mummi?pappa?kummi?kaveri? mukaan.

mummit, papat ja kummit asuu kaukana. Kavereista tuo yksi olisi kiinnostunut tulemaan ja peukut pystyssä tässä iltaa odottelenkin, eli huomattavasti helpommalla päästäisiin noin.

Nyt tuli mukaan toinenkin kaveriperhe jotka saattaisivat olla vapaalla, tosin heilläkin 2 lasta joista toinen niin ikään 4v kehitysvammainen ja toinen muutaman kuukauden ikäinen vauva. Eli silloin olisi toivottavaa että heiltä lähtisivät joka molemmat vanhemmat mukaan tai sitten vauva jäisi isin kanssa kotiin. :D

*muita mahdollisia kavereita yritän juuri mielessä käydä läpi*

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
utta kun toisaalta niin haluaisi kokeilla tuotakin, jos vaan sitten ottaisi huumorin kannalta. Tehtäisiin mitä pystyttäisiin tuolla porukalla ja syötäisiin jotain...?

tehkää näin ja jos tuntuu ettei suju mitenkään,niin ainahan voitte kotiin mennä. Paljon Onnea tytölle :flower:

Kiitos. =) (esikoinen on muuten poika... ;) )

Kyllä nyt tuntuu että muksujen aknssa lähden jokatapauksessa, tulee sitten joku mukaan tai ei.

Itse olin juuri hoplopissa 1,5v juuri 5v täyttäneen kanssa. Itse sai tietty olla kokoajan mukana ja osallistua, ja tuo 2h oli ihan maksimi aika, mutta hyvin se meni.

Käy kokeilemassa!

Yhdessä menette hiljalleen, olette sen ajan kuin parhaalta tuntuu.

Kannattaa mennäja koikeilla, miten sujuu =) Ainahan sieltä pois pääse.
Itse olen oikein hyvin pärjännyt varovaisen 3v esikosien ja ylivilkkaan mutta äidin lahkeessa roikkuvan 1v8kk kanssa :) Ainut ongelma on ollut poislähteminen: siihen mennessä on lapsilla jo niin hauska, että usemmiten autoon päästään raivokohtauksen saattamana....

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Kannattaa mennäja koikeilla, miten sujuu =) Ainahan sieltä pois pääse.
Itse olen oikein hyvin pärjännyt varovaisen 3v esikosien ja ylivilkkaan mutta äidin lahkeessa roikkuvan 1v8kk kanssa :) Ainut ongelma on ollut poislähteminen: siihen mennessä on lapsilla jo niin hauska, että usemmiten autoon päästään raivokohtauksen saattamana....

Auts... :D Kiva kuulla kuitenkin että muutkin ovat saaneet noista reissuista jotain irti.

Yhteistyössä