uskaltaisinkohan laulaa kirkossa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
mulla olis tällänen sotasuunnitelma.. Tätini joka on ollu aina mulle kuin sisko ( meil o 8v ikäeroo ) olis menossa 12v seurustelun jälkeen naimisiin. Heillä ei ole ketään tuttua joka vois esiintyy kirkossa.

Pyysin yhtä mun kaveria, joka kiertää oman bändinsä kanssa kesäsin häitä ja vetää karaokee jne.. lupautui tulla jos on lähimailla kyseisenä ajankohtana.

Jos ei pääse laulamaan nii josko mä rohkaistuisin.. en meinaa mitään puhua vaan se tulis vähän niinkuin yllärinä. Saisinkohan mä koottua itteeni sen verran..

Karaokee on tullu joikhattua jonkun verran ja kyllä sitä nuotissa pysyy, mut pelkää etten itkulta pysty..

Aattelin laulaa Nousee päivä laskee päivä.

sen nyt osaan jotenki laulaa, mut pysynköhän kasassa...

Tietenkin laulat, ihana ajatus! Mutta biisin suhteen kehotan kääntymään esmes kanttorin puoleen: joissakin seurakunnissa on nykyään TODELLA kireät säännöt siitä mitä musiikkia kirkossa saa esittää. Ja aika moni häälauluhan sitten ei ole ns. "henksu". Marssit mukaanlukien mutta niihin ei kukaan vielä oo ainakaan puuttunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:
jos sulla on ääntä niin laula ihmeessä, mutta jos taas ei ole niin älä laula. Voit joko onnistua tai nolata itsesi täydellisesti.

Tätä minäkin mietin.
Kysy joiltain puoleettomilta ihmisiltä mielipiteitä sun laulusta..?

Laula ihmeessä! Mä vetäisin alttarilla kaikkien yllätykseksi Romanssin miehelleni. Upea fiilis ja kaikki tykkäs,vaikken mikään laulaja ookkaan. Ajatus on tärkein!

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
jos sulla on ääntä niin laula ihmeessä, mutta jos taas ei ole niin älä laula. Voit joko onnistua tai nolata itsesi täydellisesti.

Tätä minäkin mietin.

no kisoissa olen joskus laulanu ja jatkoon asti päässy mut siitäkin on aikaa..

Vieraita on sellanen 30 eli ihan perhepiirissä juhlitaan. kaikki tunnen joten nolaaminen ei oo paha..

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Tätä minäkin mietin.

Vieraita on sellanen 30 eli ihan perhepiirissä juhlitaan. kaikki tunnen joten nolaaminen ei oo paha..

No kyllä sulla varmasti sitten ihan hyvä äänikin on. Kysy vielä joltain rehelliseltä mielipidettä äänestä. Tosi kaunis ajatus on ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Tätä minäkin mietin.

No kyllä sulla varmasti sitten ihan hyvä äänikin on. Kysy vielä joltain rehelliseltä mielipidettä äänestä. Tosi kaunis ajatus on ainakin.

pitää koittaa kysyy:D täytyy nakittaa kaveri jolta 100% kuulen rehellisen mielipiteen.

Yhteistyössä