Uskaltaisitko varata uudelta kirppikseltä pöydän? Lastenkirppis Minipoppoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minney
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minney

Vieras
Näin eilen kauppareisulla että tähän aika lähelle avataan lastenkirppari ja oli pöytä tarjouksessa 25 euroa viikko. Uskallanko varata heti pöydän, niin että olis tavarat siellä kun avajaiset on??

Vai onko siellä yhtään asiakasta kun ihmiset ei vielä ehkä tiedä paikasta? Pitäskö odottaa ja varata pöytä sit myöhemmin.. Olis vaan aika halpa toi vuokra, niin saisi ehkä jotain ittelleenki. Villa lyhdyssä se vuokra on 40 euroa!! Mutta jos kukaan ei siellä sit käy. TOisaalta siinä on kauppa että kyllä siellä joku varmaan käy.

PikkuSiilissä oli tosiaan melko paha tungos ensimmäiset pari viikkoa, jotta uskaltaisin ottaa paikan Minipoppoosta. Ovat markkinoineetkin itseään melko hyvin netissä, joten porukkaa on todennäköisesti melko paljon luvassa avajaisiin.

Joo siis pöytä maksaa sen 25 euroa ja se 40% on se jos vie sinne vaan eikä halua itse tehä mitään. No ehkä mä sitten varaan sen pöydän ja siinä on smarket vieressä, niin ainakin sen asiakkaita tulee pakostikin. Tulkaa sit ostaa mun pöydästä!! Niin en jää puille paljaille. :)

No niin. Varasin pöydän sähköpostilla ja tuli sitten sieltä varausvahvistus. Kertoi että on jo pöytiä hyvin varattu etten ole ainoa. :) Hintalappuja ei vaan viel saa. Se on vähän harmi. Olisin halunnu jo alkaa hinnottelee.

Siis se 40% on se second-hand puoli! Eli siis jos vie sinne vaan tavaroita, ei ite hinnottele, ei järjestele, ei tee mitään ja ne kamat on siellä 4 viikkoa myynnissä. Mä käsitän että niillä on joku erillinen se second hand, eli ei ole niissä normaaleissa pöydissä ne tuotteet. Ja siitä ei makseta mitään paikkavuokraa. Niin ei se nyt paljoa ole se 40%. Monessa paikassa on enemmän ja viel lisäksi joku kertakorvaus. Ainaki aikuisten second-hand puodeissa, minne oon vieny merkkikamaa.

Ja toi 25 euroa maksaa se pöytä ja se on 7 päivää eli tosi halpa. Yleensä noi on vaan 6 päivää auki, siis kirpparit, niin toihan ei oo mitään per päivä.