uskaltaiskohan täältä kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
..minkälainen/merkkinen vk-haalari kannattaisi hankkia kevääseen ja syksyyn kohta kävelevälle tytölle?
Mikä ois hinta-laatusuhteeltaan hyvä puku, onko Lassien puvut ok? Jonathan kiinnostais kanssa,kun sanovat edullisemmaksi kuin Reimatec,mut kun olen katsellut hintoja niin eipä noissa näyttänyt olevan juuri eroja.
Entä mistä löytää parhaiten ns. merkittömiä haalareita?

Meillä on ollut käytössä kaikkina vuoden aikoina lassien puvut ja ovat olleet kyllä loistavia! Mysö reimaa on ollut,mutta ainakaan musta se ei ole yhtään sen parempi kuin lassie,kalliimpi vain. Nytkin ostin lapselle kevääksi/syksysksi 2 lassien pukua,ihanan värisiä ja taatusti kestäviä!

prismasta ciraf merkkiset ja citymarketista lotta ja lassi... pitää kevyttä pintakosteutta kastumatta läpi ja sitten jonathanin "sisarmerkki" motion`s edullisempi....

jonathanin ja reimatecin hientaero tulee isommissa haalareissa esiin paremmin... 110 reimatec maksaa 139-149e ja jonathan n. 75 e

Meillä käytössä ollut sekä Jonathania että Lassieta. Molempiin olen tyytyväinen. En tosin merkin perusteella haalaria osta voin ostaa ihan halpishaalarin jos vaan tuntuu hyvältä haalarilta. Mutta ikinä en lähde ostamaan mitään sikakalliita reimatecia, ei tulisi mieleenkään. Kyllä halvemmallakin olen saanut ihan hyvät ja meille käypäset haalarit.

Meillä on ollut Remua, Jonathania ja Reimateccia. Kaikki ovat meidän käytössä olleet yhtä hyviä. Kolme viimeisintä haalaria ovat olleet Jonathania, sillä olen päättänyt etten enää maksaa 150 euroa haalarista, kun Jonathan kestää yhtä hyvin ja maksaa n. puolet vähemmän. Suosittelen siis sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut käytössä kaikkina vuoden aikoina lassien puvut ja ovat olleet kyllä loistavia! Mysö reimaa on ollut,mutta ainakaan musta se ei ole yhtään sen parempi kuin lassie,kalliimpi vain. Nytkin ostin lapselle kevääksi/syksysksi 2 lassien pukua,ihanan värisiä ja taatusti kestäviä!

Millaiset mitoitukset noissa Lassien haalareissa on,ovatko kuin reiluja? Tytölle näytti Reiman koosta 80cm olevan sellainen joka menis vielä syksylläkin.
Kiitos kun neuvotte ensikertalaista! :)

Yhteistyössä