uskaltaiskohan... *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tääl on satanu koko päivän enemmän ja vähemmän,välillä on jopa tunti ettei sada,mut sit taas taivas repee.. ja mun pää huutaa raitista ilmaa.. pitäs viedä poika mummulaan tohon vajaan kilometrin päähän kohta ja mietin et uskaltaisko lähtee käveleen ku mun sadevaatteet on töissä ja pojan hoitopaikassa :whistle: nyt ei sada,eikä näy tummia pilviäkään,mutta eihän se mitään merkitse :whistle: :xmas:
 
unohtakaa koko juttu,alko tulee vettä niin et kohina käy.. ja näyttää ihanku sitä tulis ihan pilvettömältä taivaalta,aurinkokin paistaa :o
et ei sitten kävellä :headwall: |O :|
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä