uskaltaistko aloittaa lääkityksen, jos...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymysys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kymysys

Vieras
jo ennen lääkityksen aloitusta on tiedossa, ettei koko lääke edes välttämättä vaikuta toivotulla tavalla. Jos pärjäät pakon edessä ilmankin.

Odotettavissa olisi aika todennäköisesti noin ensimmäisen viikon ajan sivuvaikutuksena ahdistuneisuutta, väsymystä, pahoinvointia, unettomuutta, päänsärkyä, jopa agressiivisuutta.
Kun jo valmiiksi on unihäiriöitä ja väsymystä, ja agressiivisuutta, joka ilmenee tavaroiden paiskomisena, ei kuitenkaan joka päivä, ei edes viikottain. Ajoittain myös ahdistus iltaisin stressavien asioiden takia tuntuu jo nyt sietämättömältä.
Se toimiiko lääke, näkyisi muutamassa viikossa, kuulema voi jopa kuukausia joutua odottamaan.

Alottaisin. Koska kuitenkin siitä voi olla apua. Ite oon käyny vaikka mitä lääkkeitä läpi ja yleensä just ollu tollasia minkä vaikutuksen huomaa vasta kuukauden päästä ja pari viikkoa kauheat sivuvaikutukset. Mut sit ku se oikea lääke löytyy niin on tosiaankin helpompi olla =)

entä jos olemassa olisi muitakin vaihtoehtoja.
Itseäni nimittäin pelottaa, että jos lääkitys alussa vaikuttaa agressivisuutta lisäävästi, että saatan kiukuspäissäni esim lyödä lasta, tai tehdä itselleni jotain typerää.

Itselläni on kans pieniä lapsia ja samaan aikaan oon huonovointisuudesta, väsymyksestä, päänsärystä yms. kärisnyt samalla. Kyl sen vaan kestää kun on pakko ja tietää että voi saada apua. Turhaan lääkärisi ei kuitenkaan lääkettä ole sulle määrännyt. Sit jos tulee agressiivisuutta niin lopetat vaan lääkkeen kun sillon se ei sulle sovi. Ei kuitenkaan jokainen kärsi niistä sivuvaikutuksista mitä pakkauksen kyljessä on sanottu. Mikä lääke sul on kyseessä?

Mikä tilanne ja minkälainen lääke kyseessä. Mietin, että jos on terve ihminen, suurinpiirtein terve ainakin, niin voiko tosiaan tulla aggressiiviseksi!!Siis, jopa niin, että löisi LASTA!!! Itselläni oli kerran unettomuusjakso, joka pitkittyi ja minulle määrättiin jhoksikin aikaa masennuslääke (unettomuus loppui sillä) ja siinä lääkkeessä' oli sivuvaikutuksena aggressiivisuus, tai, että voi tulla sellaista. Tunsin lääkkeen vaikuttava, minulla oli ns. välinpitämättömämpi olo (en huolehtinut turhaan asioisatja ajatukset ei jääneet jumiin). Mutta että siis voisiko joku tosiaan menettää niin kontrollin, että vaikka esim. löisi. Pelottavaa.