Uskomaton juttu! Kommentteja please!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis naapurin poika, noin 20 -vuotias, haukkui mut eilen. Ja syykin oli aivan uskomaton...

Asumme siis vastakkain, niin että molempien talojen makuuhuoneiden ikkunat ovat toisiaan kohti. Eilen ajoin kotiin, niin tämä kaveri seisoo pihalla ja näyttää mulle keskaria. Mä tietysti menin sitten kysymään, onko jotain ongelmaa? Keskustelu eteni näin:

Minä: onko sulla joku ongelma?
Poika: ei, mutta sulla näyttää olevan!
M: ???
P: ollaan tässä pitempään katottu tuota peliä, että milloin se loppuu?
M: nyt mä en kyllä ymmärrä mistä on kyse?
P: niin tuo verhojen vilkuttelu!
M: ?????
P: aina kun ollaan pihalla, niin heti laitatte verhot kiinni. Eilenkin siinä näytti joku istuvan telkkaria katsomassa, ja heti meni verhot kiinni.

(meillä siis sälekaihtimet kaikissa ikkunoissa, eikä telkkaria vaan tietokone )

P: ja heti kun oon huoneessani, verhoja vilkutellaan.
M: tiedätkö, kun ei meiltä edes näy teille sisään. Eikä olla tosiaan sen takia verhoja rempattu. M pyydän anteeksi, jos se nyt on jotenkin häirinnyt teitä.
P: selvä, morjens!

Koko keskustelun ajan poika seisoi kädet lanteilla ja tuli ihan mun nenäni eteen, koin tilanteen aika uhkaavaksi. Ja siis ikinä ei ole mitään ongelmia heidän kanssa ollut, alkuun moikattiin heitä mutta kun eivät koskaan moikanneet takaisin niin lopetettiin. Ja nyt sitten tämä. Ja tottakai, kun vaihdan makkarissa vaatteita, laitan kaihtimet kiinni. Koska en halua muiden näkevän riisumistani, ja tosiaan tie menee vierestä.

Mitä te tekisitte? Kai nyt omassa talossa saa verhoja käännellä miten haluaa? :o

Niin ja unohtui sanoa, että poika asuu vanhempiensa kanssa, isä oli myös pihalla ja kuuli tämän keskustelun. Kävi siinä pojan takana sanomassa "kyllä ne verhot näyttää kiinni menevän heti kun pihalle tullaan" ja käveli sitten pois. Ei edes katsonut muhun päin.

Inhottavaa ja todella outoa. Asuuko siis yksin? veikkaisin mielenterveysongelmaista.
Ei kukaan tollasesta voi sanoo.
Mulla olis syytäkin sanoa yhdestä ukkelista meidän talossa, joka aina on ikkunan takana kyyläämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja unohtui sanoa, että poika asuu vanhempiensa kanssa, isä oli myös pihalla ja kuuli tämän keskustelun. Kävi siinä pojan takana sanomassa "kyllä ne verhot näyttää kiinni menevän heti kun pihalle tullaan" ja käveli sitten pois. Ei edes katsonut muhun päin.

Kysypä, että miksei ne sais mennä kiinni. Oudolta kuulostaa tosiaan. Mutta naapurit onkin usein outoja. Ei niistä kannata välittää.

No sitten on perheessä jotain suuria ongelmia. OIkeesti!

No mulla tuli sitten mieleen, että luuleekohan ne, että kytätään heitä sieltä verhojen raosta? Kun ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa heidän elämä. Mua jäi tää juttu vaivaamaan tosi pahasti, mietin että pitäisikö vielä yrittää käydä juttelemassa. Kävisittekö te?

No mulla tuli sitten mieleen, että luuleekohan ne, että kytätään heitä sieltä verhojen raosta? Kun ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa heidän elämä. Mua jäi tää juttu vaivaamaan tosi pahasti, mietin että pitäisikö vielä yrittää käydä juttelemassa. Kävisittekö te?

No en kävis, niin oudolta jutulta vaikuttaa.
Toinen näyttämässä keksria ja kaikkea. Pysyisin kaukana tosta perheestä

Aika turhaa varmaan mennä mitään puhumaan, tuskin edes kuuntelis. Jokseenkin omituisilta ihmisiltä kuulostaa etten edes jäis asiaa sen enempää pohtimaan vaan vääntelisin kaihtimiani normaaliin malliin, ehkä vähän enemmänkin :D

Jotenkin tuntuu et ne kyylää sua koska noin tarkkaan tietävät miten usein ne verhot menee kii...
Ala vaan ahkerammin veivaamaan niitä verhoja...
Aina ku meet huoneeseen verhot kii ja aina ku lähet, vaikka ihan vaan minuutiks pois huoneesta niin verhot auki...

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Jotenkin tuntuu et ne kyylää sua koska noin tarkkaan tietävät miten usein ne verhot menee kii...
Ala vaan ahkerammin veivaamaan niitä verhoja...
Aina ku meet huoneeseen verhot kii ja aina ku lähet, vaikka ihan vaan minuutiks pois huoneesta niin verhot auki...

Joo tekis kyllä mieli toimia näin. Mutta saiskohan tuo siitä enemmän vettä myllyynsä, tiedä mitä seuraavaksi tekis. Niin oudolta tosiaan vaikutti. Mutta hyvä että muut on samaa mieltä. Mä jo tosissani pohdin, oonko tehnyt jotain väärin :D

Yhteistyössä