Uskomaton kaveri :o pyysi tuomaan tullessani maitopurkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
kävin ostamassa purkin ja mitä sanoo kaveri kun näkee sen, MITÄ MAITOA SÄ OIKEIN TOIT vihaisena. Mun olis siis oikein pitänyt tietää, että mitä maitoa neiti juo. Sanoin, että toin tätä kun en tiedä mitä juot. Todella vihaisesti avasi sitten purkin ja tarjoili kahvit. MÄ tuon hänelle maitoa ja hän kehtaa olla vihainen kun tuon väärän väristä, rasvatonta ois pitänyt olla ja mä vein kevytmaitoa. On kyllä ensimmäinen kaveri joka ei kiitä, vaan vihaisesti sanoo tuolla tavalla :o

Ja mä siis omilla rahoillani ostin tuon maidon hänelle. Itse en olisi vastaavassa tilanteessa ees sanonut mitään, kiittänyt vain kovasti että jaksoi käydä maidon ostamassa. Vaikka olisin puhelimessa sanonutkin että rasvatonta ja toinen silti toisi tavallista, en sanoisi siltikään mitään. Huhhuh, tää kaveri on niin monessa asiassa ihan ihmeellinen, että monesti mietin miksi edes olen hänen kanssaan tekemisissä.

Apua! Mä putoon kohta tuolilta kun luen näitä tän päivän juttuja... :D Aika töykee kaveri(?) sulla... :D Siis mitä väliä oikeesti YHDELLÄ maitopurkilla on perheen "ruokavaliokokonaisuudessa"? *nauraa maha kippurassa*

On kyllä tökeröä :( Kävi itselle melkein samallalailla kun oltiin menossa kahville yhden äitikaverin luokse, hän soitti ennen kuin oltiin lähdetty ajamaan heille että toisitteko maitopurkin JA pullaa kaupasta... No ehhh, tottakai. Kävin ostamassa kevyt maitoa ja pullapitkon jossa jotain rahkatäytettä. Kaverin luona kun oltiin niin hän tempaisi pussin kädestäni, nostin maidon pöydälle ja sitten sanoi "Mä arvasin, sä ostit tollasta rahkapullaa ja meidän xxxx on maidolle allerginen!!". Kyse siis heidän kaksi vuotiaasta pojasta. En yhtään tiennyt maitoallergiasta, oltii vasta vähän aikaa sitten tutustuttu perhekerhossa. Hän viskasi pullan takas pussiin ja sanoi että "Noh, ota toi kotiin, mulla on jotai vanhoja keksijämiä tuolla kaapissa jos sulle kelpaa..." OK.

Alkuperäinen kirjoittaja grrrr:
On kyllä tökeröä :( Kävi itselle melkein samallalailla kun oltiin menossa kahville yhden äitikaverin luokse, hän soitti ennen kuin oltiin lähdetty ajamaan heille että toisitteko maitopurkin JA pullaa kaupasta... No ehhh, tottakai. Kävin ostamassa kevyt maitoa ja pullapitkon jossa jotain rahkatäytettä. Kaverin luona kun oltiin niin hän tempaisi pussin kädestäni, nostin maidon pöydälle ja sitten sanoi "Mä arvasin, sä ostit tollasta rahkapullaa ja meidän xxxx on maidolle allerginen!!". Kyse siis heidän kaksi vuotiaasta pojasta. En yhtään tiennyt maitoallergiasta, oltii vasta vähän aikaa sitten tutustuttu perhekerhossa. Hän viskasi pullan takas pussiin ja sanoi että "Noh, ota toi kotiin, mulla on jotai vanhoja keksijämiä tuolla kaapissa jos sulle kelpaa..." OK.

Voi taivas mitä porukkaa te tunnette! Ihan uskomatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja grrrr:

Ei totta vie oo todellista! Nyt mä sit putosin tuoliltani... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
jos se oikein siis arvasi että tuot vääränlaisen pullan niin miksi ei maininnut :-D vai oliko se jokin testi ?

No sanoi jälkeen päin että on maininnut sen siellä kerhossa ainakin sata kertaa ja miten en tiennyt :/ Juujuu... Ei olla kauheasti oltu tekemisissä enään tuon jälkeen, saatoihan silläki olla paha päivä mutta huomas sen kasvoilta että miten se oikeasti suuttu... Ja kummallista sekin että miksi ei voitu avata pullapussia ja syödä sitä koska noin vartti tulostamme lapset menivät yhtäaikaa päikkäreille...

tuskin ite oisin alkanu valittamaan, mutta oisin ehkä sanonu jotain että juon sitä eri väristä maitoo yleensä, mutta kyllä tämäkin kelpaa. Ja oisin kiittäny... musta on niin outoo että noin typeriä ihmisiä on olemassa :O

Siis en kyllä sulattaisi tollasta.
Ihmeellisiä "kavereita" teillä on.

Olen minäkin monta kertaa tajunnut kaverin tullessa kylään, että apua, ei ole maitoa paljoa ja eihän täällä ole mitään tarjottavaa ja nolosti pyytänyt, josko voisi tuoda jotain hyvää ja maitoa tullessaan.
Aina tuovat maidon kuin maidon, meillä ei ole sille mitään kriteerejä ja jos tarjottavaa pyydän, niin en vikise todellakaan, jos tuovat vaikka kääretorttua, josta en itse niin kauheasti välitä, heillehän se tarjottava on tarkoitettu.
Ja aina tarjoudun maksamaan ostoksien hinnan myös takaisin, sillä minä olen emäntänä silloin, jolloin kestitys menee minun pussista.
Usein kyllä ystävät nauravat päin naamaa ja sanovat, että höpö höpö, ei tarvitse mitään maksella :D Yleensä silti yritän vielä tarjota rahat.

Ei tuommoista ap:n kuvailemaa voi olla, ihan naurettavaa kyllä. Jos on jotain kriteerejä mitä ei saa olla, siitä pitää mainita ja jos ei mainitse, niin voi korrektisti sanoa vaikka, että voi surku kun en tajunnut sanoa, tosi harmi, mutta ei se mitään. Vaikka kuinka harmittaisi.

Mää avasin tän ja ajattelin otsikon perusteella, että no, onko se niin kamalaa, jos pyytää maitoa tuomaan... Mutta joo, onhan aika noloa ruveta äyskimään. Sitäpaitsi kuka hullu nyt rasvatonta juo! :o

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olisin vienyt kermaa, kaveri ois saanut juoda oman kahvinsa vaikka mustana.

Jos tarjolla on musta kahvi tai kermakahvi, niin mä juon mieluummin sen mustan.. Maidon kanssa pystyn kahvia juomaan, mutta en kerman.

Ei haittaa, mä voin juoda sen kerman kyllä. :)

Yhteistyössä