Uskomaton kaveri :o pyysi tuomaan tullessani maitopurkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
tuskin ite oisin alkanu valittamaan, mutta oisin ehkä sanonu jotain että juon sitä eri väristä maitoo yleensä, mutta kyllä tämäkin kelpaa. Ja oisin kiittäny... musta on niin outoo että noin typeriä ihmisiä on olemassa :O

peesi.

mulla vähän saman tyylinen asia, annoin kaverilleni pistorasian tulppia, kaikki mitä löysin, oisko niitä ollu 7 ja siis ihan ilmaiseksi, niin tää kaveri kysyy, et eikö niitä ollu siinä paketissa 12. Tuli vähän sellanen olo, et ei ollu tyytyväinen, ku ei saanut kuin 7. Meinasin sanoa, että käyppä sitten ostamassa kuule ihan ite, mut jotenkin en vaan saanu ulos sitä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:
mulla vähän saman tyylinen asia, annoin kaverilleni pistorasian tulppia, kaikki mitä löysin, oisko niitä ollu 7 ja siis ihan ilmaiseksi, niin tää kaveri kysyy, et eikö niitä ollu siinä paketissa 12. Tuli vähän sellanen olo, et ei ollu tyytyväinen, ku ei saanut kuin 7. Meinasin sanoa, että käyppä sitten ostamassa kuule ihan ite, mut jotenkin en vaan saanu ulos sitä. :snotty:

Kyllä sun olis pitänyt antaa sille rahana ne puuttuvat viisi. :D

opiskeluaikana kaveri tuli mulle ja kämppikselle kahville. Toi sit ihan pyytämättä litran jäätelöpaketin tuomisiksi ja ilmoitti, että paljonko se meidän osus jäätelöstä tekee rahassa. Niin sitä sit maksettiin:D

Yhteistyössä