Uskomaton olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malviina

Aktiivinen jäsen
19.04.2005
13 571
0
36
Mul on kaikki asiat ihan hyvin, olen oikein tyytyväinen elämääni9, kuitenki mul on koko ajan sellanen olo, et jotain pahaa tapahtuu tai et jotain pitäis tapahtuu, et voin nauttia taas.hyvistä asioista.
En oikein osaa selittää, jotenki vaa sellane olo, et kaikki ei voi olla näin hyvin... :(

Kuulostaa jotenkin tutulta. En voi kyllä juuri nyt sanoa, että mulla olisi kaikki niin hyvin, kun toivoisin. Mutta kuitenkin usein sellainen olo, että jotakin ikävää on "nurkan takana". Kannattaa yrittää jonkun kanssa jutella peloista. Omassa päässä, kun niitä pyörittää, ne suurenevat vain. :hug:

Luterilaiseen maailmankatsomukseen (joka meihin kaikkiin on hakattu ytimiä myöten, halusimme tai emme) kuuluu olennaisesti juuri tuo jatkuva itsensä soimaaminen ja huono omatunto sekä se, että mistään et voi olla onnellinen ettei vaan joku ajattele sinua leuhkaksi ja omituiseksi.

Että hymy vaan perseeseen ja valot pois. Kyllä se kohta rysähtää. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, eikö? :headwall: :headwall:

Oli vähän sama tunne tossa alkusyksynä, kun saatiin perheasiat kuntoon ja muutenkin. Sanoin kaverillekin, et mulla on tunne et jotain pahaa tapahtuu, kun on niin pitkään hyvin menny. Ja ikävä kyllä olin oikeassa.
Mut nyt on taas asiat kunnossa ja suunta eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Oli vähän sama tunne tossa alkusyksynä, kun saatiin perheasiat kuntoon ja muutenkin. Sanoin kaverillekin, et mulla on tunne et jotain pahaa tapahtuu, kun on niin pitkään hyvin menny. Ja ikävä kyllä olin oikeassa.
Mut nyt on taas asiat kunnossa ja suunta eteenpäin.

se taitaa vaan mennä niin, et kun kaik on hyvin ihmisiä pitää vähän muistuttaa, että osais olla kiitollinen...

Yhteistyössä