Uskomaton tuo minun mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ILoinen83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ILoinen83

Vieras
No huh huh. Mun mies pelailee aika usein näitä pitkävetoja. Se on siinä superhyvä, en vaan tajua, kai sillä on joku kuudes aisti. No joskus silti ärsyttää kun se liikaa seuraa urheilua. Tänään valitin sille siitä jotain ja se sitten sanoi, että "Ota kuule tosta tää lappu ja osta ittelles jotain kivaa." Aattelin, että se pilailee ja yritin saada sen sanomaan että mitä siinä on voittoa...

No ärrältä nostin sitten sen ja siinä oli 600 euroa! Mies sano kotona, että saan pitää koska se on ite voittanut parin viikon sisään 2000. Sanoi, että piti olla yllätys ja vie koko perheen ulkomaille kesällä jollain äkkilähdöllä jos on huonot säät...

Aikamoista. Duunissa kun oon jutellut, niin monien miehet hävii rahaa pokereissa sun muissa. Mutta kaipa se on niin, että jos oikeesti osaa, niin voi tienatakkin...

Noiha joo se voi alkaa ja sit panokset kasvaa ja lopulta menee ihan kaikki. Pelihimo on aika sama kuin vaikka viinanhimo. Menee kaiken edelle ja sitten ollaan valmiita ottamaan vaikka velkaa. Tässäkin maassa on aika monta uhkapelin uhria.

Se on eri jos lottoo välillä mut nää vedonlyönnit on kyl eri asia.

Onhan tuo Jaajo Linnamaakin hyvän tilin tehnyt uhkapeleillä.

Tämä on täyttä paskapuhetta. Pelaa "ilmakseksi" vedonlyöntifirman mannekiinina ja sitten kun voittaa asiasta isot uutiset. Itsekkin myöntänyt, että pelaa tappiollisesti.

Voitollinen vedonlyönti vaatii todella paljon. Itse olen siihen ajoittain pystynyt, mutta paljon se vaatii. Jos aloittajan mies siihen pystyy, niin kova juttu.

Itse olen ostanut vuosien varrella sijoitusasuntoja ja tienaan niillä n 12te/v. netto. Kukin tietysti tyylillään, veikkaamaan pääsee helpommin ja pienemmillä pääomillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäveikkaaja;29957993:
Itse olen ostanut vuosien varrella sijoitusasuntoja ja tienaan niillä n 12te/v. netto. Kukin tietysti tyylillään, veikkaamaan pääsee helpommin ja pienemmillä pääomillakin.

En tosiaan haluais vuokrata. Aina sais epäillä jos olis joku tuholainen tai muuten hankala tapaus. Ja nyt ainakin asuntojen hinnat tippuneet oikein urakalla.

Kuulostaa hyvältä, jos osinkoja saa 2000 euroa vuodessa, niin sijoitetua pääomaa osakkeisiin on yli 60 000 euroa. Kannattaa enemmin siis ruveta shorttailemaan osakkeita, niillä pitkävetoon käytetyillä rahoilla.

[QUOTE="Tietäjä";29958004]En tosiaan haluais vuokrata. Aina sais epäillä jos olis joku tuholainen tai muuten hankala tapaus. Ja nyt ainakin asuntojen hinnat tippuneet oikein urakalla.[/QUOTE]

Hinnat putoo, hinnat nousee, ei merkitystä pitkällä aikavälillä. Kulut ja vuokrat nousee joka vuosi, lainat pienenee (vuokralaiset maksaa) ja tuotto nousee vuodesta toiseen.
Riskit on aina olemassa, yksi huono vuokralainen voi aiheuttaa menetyksiä saman kuin yksi väärä panostusta pokeripöydässä...

Yhteistyössä