Enpä valita enää miehelleni urheilun tölläämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelurinvaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelurinvaimo

Vieras
Mun mies kattoo urheilua joka päivä. Yölläkin pitää tihrustaa jääkiekkoa sun muuta. Viikonloppuna kittaa olutta tuon kaiken päälle. Onhan siitä tullut nalkutettua vaikkei kauheesti haittaa ookkaan. Mies aina sanoo, että tarttee seurata kun pelaa...

No taas kun viime viikonloppuna valitin, niin se sano että: "Ota mun lompakosta pelitosite ja mee ostaa jotain kivaa ittelles ja älä valita." No menin sitten. Aattelin, että jos 20 euroo ois. No oli 200 euroo. Satasella ostin, puolet annoin miehelle.

Tänään mies sano, että Joulun jälkeen mennään Teneriffalle. Mää että "miten nii, ei oo rahaa". Ukko tilannut liput. Kuulemma senkin voittanut...

Aikamoista.

Mun mies kattoo urheilua joka päivä. Yölläkin pitää tihrustaa jääkiekkoa sun muuta. Viikonloppuna kittaa olutta tuon kaiken päälle. Onhan siitä tullut nalkutettua vaikkei kauheesti haittaa ookkaan. Mies aina sanoo, että tarttee seurata kun pelaa...

No taas kun viime viikonloppuna valitin, niin se sano että: "Ota mun lompakosta pelitosite ja mee ostaa jotain kivaa ittelles ja älä valita." No menin sitten. Aattelin, että jos 20 euroo ois. No oli 200 euroo. Satasella ostin, puolet annoin miehelle.

Tänään mies sano, että Joulun jälkeen mennään Teneriffalle. Mää että "miten nii, ei oo rahaa". Ukko tilannut liput. Kuulemma senkin voittanut...

Aikamoista.

Juu niin se munkin ex aina pelaili ja aina tuntu voittavan. Mutta kaipa sitä aina jossain pelissä voitti kun aina oli niin monta kuponkia yms. Aina Facessakin oli kuva voittolapusta. Mutta eipä siellä ollut kuvaa niistä mikkä ei voittanut.

Kumma homma, että vaikka koko ajan voitti, niin koko ajan oli pahemmassa ja pahemmassa kierteessä. Siihen päälle vielä ryyppäminen niin päätin lähtee ennenku on liian myöhäistä.

Nyt on mies, joka ei pelaa eikä paljoa juokkaan. Ex on ihan hunningolla.