Uskomatonta ( anopista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pia"

Vieras
Anoppi siis kutsuu mielummin mieheni eksän kylään ja hyysää häntä, ja minun kanssa ei ilmeisesti halua olla tekemisissä :O On kyllä käynyt selväksi että anoppini haluaa vieläkin että mieheni palaa eksänsä kanssa yhteen :O

Anoppisikin on vain ihminen ja ilmeisesti on tykästynyt ex-miniäänsä.
Jos ihmisen elämässä pyörii vuosikausia ihminen josta pitää, niin miksi tätä ystävyyssuhdetta ei saisi vaalia eron jälkeenkin?

mä seurustelin vuosia nuoruudessani pojan kanssa josta jäi koko meidän perheelle yhteinen "lempparipoju". Se siis edelleen hengaa paljon mun isän kanssa ja näkee siskoja ja äitiäkin. Tässä välissä, kymmenessä vuodessa, mulla on kaksi miestä ollut(toisen kanssa olen edelleen) ja heidän on ollut vaan sopeuduttava tilanteeseen vaikka hauskaa se ei aina varmasti ole ollut kun ex on jokapaikassa mukana. Mun suhtautuminen on mielestäni ollut avainasemassa miehiäni ajatellen. Mut monesti olen miettinyt et olisko se niin kivaa jos miehen ex pyöris kuvioissa kokoajan mukana...(meillä siis exän kans ei lapsia)

Olen itsekin erittäin hyvissä väleissä entisen anoppini kanssa, olinhan hänen poikansa kanssa yhdessä lähes 9 vuotta. Lapsia ei ole, mutta silti edelleen anopin kanssa soitellaan silloin tällöin ja varmasti useammin nähtäisiin jos asuttaisiin lähempänä. Aina olemme olleet enempi ystäviä kuin perinteinen anoppi ja miniä. Poikansa eli exäni kanssa anoppi ei ole ilmeisesti kovin läheinen enää, eivät pidä paljoa yhteyttä jne. Vaikka yhteyttä anopin kanssa pidämmekin, en todellakaan usko, että hän haluaisi minun palaavan yhteen poikansa kanssa, ei koskaan ole sanallakaan sanonut mitään sen suuntaista. Eikä kyllä enää hänen poikansa kiinnostaisikaan, entisen anopin kanssa voin ystävä toki olla :D

[QUOTE="vieras";26472503]Anoppisikin on vain ihminen ja ilmeisesti on tykästynyt ex-miniäänsä.
Jos ihmisen elämässä pyörii vuosikausia ihminen josta pitää, niin miksi tätä ystävyyssuhdetta ei saisi vaalia eron jälkeenkin?[/QUOTE]

Ongelma tässä onkin se ettei anoppini halua edes tutustua minuun..

No ehkäö sitten tulee joku sellainen tilaisuus, missä on kaikki paikalla, juhlat tmv, niissä voi anoppi sitten sinuunkin tutustua ja muuttaa jopa mielensä.

Sinuna en lähtisi käyttäytymään yhtään toisella tavalla, ihan normisti vaan.
Ihan on anopin oma menetys jos ei kasva aikuiseksi.

Yhteistyössä