Uskon että moni on kateellinen Martinalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jeh"

Vieras
Martina on yhdistänyt kovan työnteon ja perheen. Kuinka moni jaksaisi oikeasti ajaa toiselle puolelle suomea keikalle, sen jälkeen kotiin klo 5 ja ylös lapsen kanssa klo 10? Martina lisäksi jaksaa harrastaa liikuntaa ja hoitaa itseään.

Pettäminen on väärin, mutta noin muuten työteliäs nainen, jota ei monesti kotimammasta voi sanoa..

Miten se perhe siihen nyt yhdistyikään?
Ja en tod. oo kateellinen mimmille, joka EI pysty yhdistämään perhettä ja työtä JA parisuhdetta, vaan hakee lohtua muualta. Itse tienaan paremmin ja oon onnellisemmassa liitossa. Jotta niin.. :)

No, itse olen ylipainoinen kotiäidin röllykkä ja viimeinen ihminen, jolle olen kateellinen, on Martina.
Minua on oikeasti välillä käynyt sääliksi tuo ihminen, nätti nainen, jolla niin pahoja itsetunto-ongelmia, että pilasi naamansakin botoxilla.
Eskon tarvitsi vain siihen, että sai vauvan ja sitten mies vaihtoon.

Asiaa.Ja en ymmärrä mitä noin hyvännäköinen nainen näkee Eerikäisessä.Lapsen kannalta ikävä tuo ero jos toteutuu.Martinalla varmasti ottajia löytyy ja sekös palstamammoja kismittää

Mä en kyl tajua, jos on Eskon näköinen mies niin mikä tarve vielä pettää?

Ulkonäkökö sen onnen takaa?
Kukaan meistä kun ei tiedä mitä siellä niiden perheessä on tapahtunut, joten turha jonkun seiskan lööppien perusteella vedellä johtopäätöksia suuntaan tai toiseen.

Ja ei, en ole kateellinen Martinalle, ei ole mitään tarvetta, itselläni on kaikki se mitä tarvitsen juuri täällä ja tässä elämässä.

Voin kyllä myöntää, että jossain määrin kadehdin sitä, miten nopeasti synnytyksen jälkeen Martina näytti olevan taas ihan timmissä kuosissa.
Sinänsä kyseisen naisen ulkonäkö ei ihan vastaa omaa kauneusihannetta, eli en kyllä haluaisi olla tuon näköinen, mutta tahdonvoimaa ja itsekuria häneltä kyllä näköjään löytyy.

Kyllä mä oon samaa mieltä ap:n kanssa... Tosin mä luulen että se kateus johtuu enimmäkseen siitä, että Martina on suora ihminen, ei paljon toisten mielipiteet hetkauta vaan tekee niinkuin itse parhaaksi tuntee. Toiset myös kateellisia ulkonäöstä ja siitä, että jaksaa pitää itsensä kunnossa raskaana ollessaan ja sen jälkeenkin (:

Mä ehkä tunnen enemmänkin myötätuntoa sitä kohtaan kuin kadehdin... On niin monta lankaa käsissä että jossain vaiheessa ne sitten sotkeentuu..

Ja tämä ei siis ollut mitään pettäjän puolustamista. Mutta useasti ihminen joka tekee koko ajan jotain, on lopulta aika tyhjä sisältä... Tai ahdistunut.. En usko että ihan aidosti onnellinen kuitenkaan.

Mä kadehdin ihmisiä jotka on sellaisessa tasapainossa itsensä kanssa, ihan ilman yrittämistä. Ulkonäköä mulla on ihan tarpeeksi (ihan tavallinen tallukka enivei vaikka noin sanonkin..), jos haluan sitä muokata tästä parempaan niin ei mua mikään estä. Mutta musta on mukavampaa tehdä jotain muuta :) Kuten syödä ja rötvätä xD

Ulkonäkökö sen onnen takaa?
Kukaan meistä kun ei tiedä mitä siellä niiden perheessä on tapahtunut, joten turha jonkun seiskan lööppien perusteella vedellä johtopäätöksia suuntaan tai toiseen.

Ja ei, en ole kateellinen Martinalle, ei ole mitään tarvetta, itselläni on kaikki se mitä tarvitsen juuri täällä ja tässä elämässä.

Joo mä nyt olin niiiiin tosissani.... tarkoitin vaan että Esko on hottis ja mistä te muuten tiedätte, että Martina on hyppinyt vieraissa?

Mä ehkä tunnen enemmänkin myötätuntoa sitä kohtaan kuin kadehdin... On niin monta lankaa käsissä että jossain vaiheessa ne sitten sotkeentuu..

Ja tämä ei siis ollut mitään pettäjän puolustamista. Mutta useasti ihminen joka tekee koko ajan jotain, on lopulta aika tyhjä sisältä... Tai ahdistunut.. En usko että ihan aidosti onnellinen kuitenkaan.

Mä kadehdin ihmisiä jotka on sellaisessa tasapainossa itsensä kanssa, ihan ilman yrittämistä. Ulkonäköä mulla on ihan tarpeeksi (ihan tavallinen tallukka enivei vaikka noin sanonkin..), jos haluan sitä muokata tästä parempaan niin ei mua mikään estä. Mutta musta on mukavampaa tehdä jotain muuta :) Kuten syödä ja rötvätä xD

...Niinku siis sellasta henkistä tasapainoa tarkoitin...

Tuolle bimbolleko? :laugh: No ehkä vähän kropasta, mutta pään ( enkä tissien ) sisällyksestä ( onko siellä edes mitään? ) en! Miksi pitäs olla kateellinen turhalle julkkikselle, joka on myynyt elämänsä, perheensä ja sielunsa lööpeille puoli-ilmaiseksi? Tai oishan se kiva päästä jatkuvasti jonkun maksamana reissuun, mutta jos siitä joutuu pulittamaan koko elämänsä ihmisten retosteltavaksi, niin mielummin maksan sen reissun itse.

Kateellinen en ole mutta pidän Martinasta, siis kaiken sen perusteella mitä olen siitä lukenut ja telkussa nähnyt. Ulkomuoto miellyttää myös, kaunis nainen, vaikkakaan ei täydellinen hänkään :)
Ja ei, pettämistä en minäkään hyväksy mutta tämmöstä tää elämä nyt on itse kullakin!

Yhteistyössä