Uskon että moni on kateellinen Martinalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22931396]Miten persjalkainen suomiakka voi saada vaikka pitkät kauniit sääret?[/QUOTE]

Jokaanen suomalaanen nainen ei ole persjalkaanen. En mä ainakaan ole.

[QUOTE="vieras";22931396]Miten persjalkainen suomiakka voi saada vaikka pitkät kauniit sääret?[/QUOTE]

Ei Martina mikään superpitkä ole ja sen sääretkään eivät ole kummosen pitkät. Ihan normaalit siihen vartaloon, hyvännäköiset kyllä. Mulla on pitkät sääret. Mulla pituus 174 ja mun miehellä 186. Mulla on silti yhtä pitkät jalat kuin miehelläni.

Ei Martina mikään superpitkä ole ja sen sääretkään eivät ole kummosen pitkät. Ihan normaalit siihen vartaloon, hyvännäköiset kyllä. Mulla on pitkät sääret. Mulla pituus 174 ja mun miehellä 186. Mulla on silti yhtä pitkät jalat kuin miehelläni.
Tiedät kyllä mitä tarkoitin. Semmosia paksuja vääräsäärisiä mammoja, joita kaupungilla vääntää vastaan pilvin pimein.

[QUOTE="vieras";22931502]Tiedät kyllä mitä tarkoitin. Semmosia paksuja vääräsäärisiä mammoja, joita kaupungilla vääntää vastaan pilvin pimein.[/QUOTE]

Samanlaisia naisia olen nähnyt jopa Virossa. Ja Pariisissa. Ja Kroatiassa. Ja Wienissä. Ja Venäjällä.

Mistäköhän pitäisi olla kateellinen? Siitä, että hänellä ei mee hyvin parisuhteessa, pitää pettää ja tuhota perhe? Siitä, että roikkuu väkisin julkisuudessa? En kyllä edes tiedä, miten kyseinen henkilö on julkkikseksi päätynyt. Onko hän jonkin sortin missikisaehdokas, jonku julkkiksen ex vai mitä ihmettä hän on tehnyt? Turhan tuntuinen ihminen joka tapauksessa.

Ja mie en tajua miten te jaksatte päivätolkulla jauhaa jonku julkkisparin avioeroa ja sen syitä. Sen verran vois olla ihmismäinen että antaa toisille rauhan tämmösen sotkun keskellä, ja juu, vaikka ne lööpeissä laulelis asioitaan niin silti. Hävettää teijän puolesta ko osa mennee taas niin henkilökohtasuuksiin mitä tullee tämän avioeron osapuoliin, haukutaan ja solvataan ties miten ja arvioijaan kykyä toimia vanhempina jne. :x

[QUOTE="vieras";22931502]Tiedät kyllä mitä tarkoitin. Semmosia paksuja vääräsäärisiä mammoja, joita kaupungilla vääntää vastaan pilvin pimein.[/QUOTE]

No tietenkin omat henk.koht. kurvit on otettava huomioon mutta sinne päin kuitenkin. Tekemällähän sekin on tehty. Kaikki muutkin saisivat vastaavan jos siihen yhtä paljon panostaisivat.

Sinäkin varmasti tiedät mitä minä tarkoitan.

En mä kateellinen ole mutta ihailen kyllä. Ja joo pettäminen ei ole koskaan oukein mutta ihailen mä muutamaa ystävääkin vaikka ovat pettäneet. Ainoastaan sillä pettämisen saralla "säälin". Miksi tehdä pahaa toiselle kun voisi erota ensin ja sitten lennellä.

Ja mie en tajua miten te jaksatte päivätolkulla jauhaa jonku julkkisparin avioeroa ja sen syitä. Sen verran vois olla ihmismäinen että antaa toisille rauhan tämmösen sotkun keskellä, ja juu, vaikka ne lööpeissä laulelis asioitaan niin silti. Hävettää teijän puolesta ko osa mennee taas niin henkilökohtasuuksiin mitä tullee tämän avioeron osapuoliin, haukutaan ja solvataan ties miten ja arvioijaan kykyä toimia vanhempina jne. :x
Kerroin juuri tämän palstan idean; näin se toimii.

Nyt taidat puhua ihan väärällä palstalla, hetki sitten täällä oli kroppakuvapinoa ja toinen toistaan upeampaa vartaloa oli palstalaisilla "mammoilla", ja ihan ilman silikoneja ja muita muokkailuja, eli ei se martinan vartalo mikään superihmeellinen ole muihin suomalaisiin verrattuna:D

[QUOTE="vieras";22931692]Nyt puhuttiin Martina vs muut suomimammat. Haenko rautalankaa?[/QUOTE]

Voidaan myös puhua Martina vs. minkä tahansa muun maan mammat jos haluat, ei se Martinasta silti kauniimpaa tee.

[QUOTE="piitu";22931390]ukko katsoi niiden ohjelmaa kerran ja sanoi että ei voi olla noin hölmöjä kukaan. Mä inhoon eskoo (rumakin) ja ukko inho martinaa. kaameita ihmisiä. täytyykin mennä oksentamaan.[/QUOTE]

Tunnetteko Eskoa ja Martinaa henk.koht? Kuinka voi jotain ihmistä _inhota_ jos ei edes tunne oikeasti?!? Aika vahvasti sanottu..

No joo. En ole ehtinyt miettiä, olenko kateellinen hänelle vai en. En ole silleen seurannut häntä ja hänen tapaansa elää. Mutta noista asioista mitä ap mainitsi en kyllä osaisi todennäköisesti ketään kadehtia, sillä olen omalla sarallani työteliäs, harrastan liikuntaa ja "hoidan itseäni".

Eikä noista ole muutenkaan yksikään syy sellainen (paitsi ahkeruus on kyllä mielestäni hyve sinänäsä), että näkisin aihetta kateuteen, vaikka olisin minkälainen tahansa. Ennemminkin kadehtisin vaikkapa menestystä elämässä, toimivia ihmissuhteita ja sen tyyppisiä asioita.

Tämä erokohu on varmasti ihan käsikirjoitettu juttu. Epäilyttää koko homma kun tätä erokriisiä kuvataan niiden tulevaan sarjaankin.. Luultavasti tahkoavat rahaa näistä erolööpeistä ja tulevista tilityksistä naisten- ja roskalehtien sivuilla. Mulle on kyllä ihan yksi ja sama vaikka oikeasti eroavatkin.

Suomi on täynnä turhia julkkiksia, Martina on yksi heistä. Ei ole tarvista kadehtia Martinaa yhtään mistään, arvostan elämäassäni ihan toisenlaisia asioita.

Yhteistyössä