V
vierailija
Vieras
no lehmäthän ovatkin jo lentäneet että ihmeitä tosiaan voi tapahtua kaikkihan on valinnoista kiiJoo ja lehmätkin lentää, tekee vielä pari silmukkaa ilmassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no lehmäthän ovatkin jo lentäneet että ihmeitä tosiaan voi tapahtua kaikkihan on valinnoista kiiJoo ja lehmätkin lentää, tekee vielä pari silmukkaa ilmassa.
Joo ja lehmätkin lentää, tekee vielä pari silmukkaa ilmassa.
Niin kauan kuin yliluonnollinen maailma on olemassa (ja sehän on ikuisuuden verran) ja ottaa yhteyttä ihmisiin, eivät uskonnot kuole.
Kommunismi yritti nujertaa uskonnollisuuden, ei onnistunut. Siinä ei tule onnistumaan tiedekään.
Niinojoo...mut on helpompi sanoa sana uskonto.Uskonnot ovat poliittisia järjestöjä, joiden tarkoitus on hallita ihmistä. Se on täysin eri asia kuin uskoa johonkin yliluonnolliseen.
Niinojoo...mut on helpompi sanoa sana uskonto.
Eikä mua mikään poliittinen uskonto hallitte.
Uskoon kuuluu vaan myös luonnollisesti yhteisöllisyys, koska ihmissuhteet kuuluu terveeseen elämään. Ja lämminhenkisessä seurakunnassa ihminen rakentuu ihan eri tavalla kuin omalla kämpillä asioita pyöritellessä ja murjottaessa.
Lisäksi ainakin länsimaissa on täysi vapaus valita seurakuntansa (lestoilla voi olla hankalampaa).
Unohdat Raamatun. Se on se joka säätelee mua ja monia uskovia ja siellä on moni asia selkeästi sanottu.Itseasiassa sinun uskontosi ja seurakuntasi määrittelee hyvinkin tarkasti millainen, miten ja milloin sinun tulee olla. Sinua ohjaillaan kovin monin keinoin. Uskot myös tekeväsi kaiken omasta vapaasta tahostasi, mutta itseasiassa teet sen yhteisösi painostuksesta ja olet valmis tuomitsemaan ne, jotka eivät ole kiinnostuneita alistumaan yhteisösi määrittelemien rajojen sisäpuolelle.
En väitä, etteikö uskonnollisilla yhteisöillä olisi myös hyviä ja järkeviä ohjenuoria. En väitä, että kaikki olisi uskonnollisten yhteisöjen sisällä pelkkää pahaa ja läpeensä mätää.
Väitän kuitenkin, että näissä yhteisöissä ohjaillaan/manipuloidaan/syyllistetään ihmisiä palvelemaan jonkun muun etuja monin eri tavoin.
Erään hyvin uskonnollisen perheen lapsi kertoi, etteivät hänen vanhempansa ole koskaan suuttuneet hänelle... hänen vanhempansa ovat vain olleet hyvin pettyneitä hänen joihinkin valintoihinsa. Tai hänen vanhempansa ovat olleet hyvin surullisia joidenkin hänen valintojensa tähden.
Suoraan sanottuna, melko julmaa manipulointia. Mutta tämä on suomalaisten uskonnollisten yhteisöjen tapa. Kaikki läheisesi ovat vain hyvin pettyneitä sinuun, jos et tee kuten heidän mielestään sinun tulisi tehdä.
Joo, mun on pitänyt kirjoittaa että on suomalaisuus muutakin kuin moraali.Suomalaisuus
- osaako hiekkasandaali hiihtää
- osaako hs luistella
- erottaako hs muikkukukon ahvenkukosta
- maistaako hs mielellään mämmiä
- tietääkö hs, mikä on pirta, rajavyöhyke, jatkosota, lotta, korsu, juoksuhauta
- osaako leipoa ja laittaa ruokaa vaimolle ja lapsille
- osaako veistää
- osaako soutaa
- osaako huovata
- osaako vaeltaa luonnossa
- osaako hoitaa koiraa
- OSAAKO OLLA SUOMALAINEN. NO EI VITTU OSAA, KOSKA SE ON VAIN HIEKKASANDAALI.
Suurin osa noista teksteistä on vanhasta testamentista. .
Unohdat Raamatun. Se on se joka säätelee mua ja monia uskovia ja siellä on moni asia selkeästi sanottu.
Ei mikään seurakunta ole Raamatun yläpuolella. Sen takia mä lyön esim.katolilaista kirkkoa kuin vierasta sikaa, koska en löydä Raamatusta katolisen kirkon mallia. Luterilaisuuskin saa multa usein moitteita. Ja jos jokainen seurakunta menisi ihan pyllylleen niin sit olisin yksin tai tuttujen uskovien kanssa.
Jos ei mun lapset tule valitsemaan Jeesusta niin tietenkin olen salaa pettynyt, mutta en anna sen vaikuttaa siihen miten kohtelen heitä. Ei monien muidenkaan lapset tee niinkuin vanhempien malli on.
Kaikki uskonnothan on tehty samaan tarkoitukseen, eli ihmisten hallitsemiseen.
Hallitsijat pääsee paljon helpommalla kun käskyt tulee Jumalalta.
En tiedä luitko mutta se miekka jonka jeesus toi maailmaan oli hengen miekka eli jumalan sana ei mikään miekka millä tapetaan ihmisiä. Sä olet itse aivan pihalla. Ja miksikö? Siksi koska et ole selvästikkään uskossa.Seliseliseli
Eipäs nyt taas kerran lakaista tosiasioita maton alle!!!
Ne sairaat murhajutut on teidän pyhiä tekstejä ja PISTE!
En tiedä luitko mutta se miekka jonka jeesus toi maailmaan oli hengen miekka eli jumalan sana ei mikään miekka millä tapetaan ihmisiä. Sä olet itse aivan pihalla. Ja miksikö? Siksi koska et ole selvästikkään uskossa.
Vertaatko uskontoa poliittiseen puolueeseen?Kaikki uskonnothan on tehty samaan tarkoitukseen, eli ihmisten hallitsemiseen.
Niin ja menet helvettiin sen takia. Turha siellä sitten valittaa koko iankaikkisuus. Toivon kuitenkin että silmäsi joskus avautuisivat. Jos ei ole koskaan kokenut jumalan rakkautta niin sä et tiedä mistään mitään etkä osaa lukea raamattuakaan oikealla tavalla. Miks sä sitä edes luet jos et edes usko jumalaan ja jeesukseen. Sun kannattaa käyttää aikaas johonkin muuhun kun niitten haukkumiseen jotka uskoo."Halkaiskaa heidän raskaana olevat vaimonsa, tappakaa kaikki" jne jne sairasta. Raamatut PITÄÄ POLTTAA!!!
Sä ja uskikset on pihalla koska kiellätte faktat silloin kun nei ei sovi pirtaanne
Onnellisesti en ole uskossa.
Olen tiedossa!
Minua ei kuseteta saduilla, nääs
Mikä uskontoryhmiä kirjoitti raamatun? Ketä ne johtajat olivat, jotka tekivät tuon ohjekirjaan?Kaikki uskonnothan on tehty samaan tarkoitukseen, eli ihmisten hallitsemiseen.
Miksi et antaisi jumalalle edes mahdollisuutta. Sä voisit vaikka sanoo jumalalle että todista mulle et sä olet olemassa ja näytä mulle sun suuruutes ja rakkautes. Jumala on luvannut vastata rukouksiin. Sä et menetä yhtään mitään vaan voit jopa yllättyä .Niin ja menet helvettiin sen takia. Turha siellä sitten valittaa koko iankaikkisuus. Toivon kuitenkin että silmäsi joskus avautuisivat. Jos ei ole koskaan kokenut jumalan rakkautta niin sä et tiedä mistään mitään etkä osaa lukea raamattuakaan oikealla tavalla. Miks sä sitä edes luet jos et edes usko jumalaan ja jeesukseen. Sun kannattaa käyttää aikaas johonkin muuhun kun niitten haukkumiseen jotka uskoo.
Mikä uskontoryhmiä kirjoitti raamatun? Ketä ne johtajat olivat, jotka tekivät tuon ohjekirjaan?
Miksi et antaisi jumalalle edes mahdollisuutta. Sä voisit vaikka sanoo jumalalle että todista mulle et sä olet olemassa ja näytä mulle sun suuruutes ja rakkautes. Jumala on luvannut vastata rukouksiin. Sä et menetä yhtään mitään vaan voit jopa yllättyä .
Kysymykseni oli Ak lle.Mikäli et ole tietoinen, raamattu on kokoelma eri aikoina kirjoitettuja kirjoituksia, joita on vuosien saatossa muokattu eri vallanpitäjien edunmukaisiksi. Se oli erityisen helppoa, koska lukutaitoisia oli vähän.
Mitähän tuokin tarkoittaa?Entä jos ei epäile Jumalan olemassaoloa vaan uskoa johonkin uskontoon?