uskossa on haastavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
minä 20v ja naimisissa. Mikä hiirenloukku. Ei enään rakkautta toiselta, ei läheisyyttä, ei tukea, ei turvaa.. Ja nyt olen siis tosissani. Rakkautta ei ole. Haluaisin itse rakastaa, mutta se on turhaa ja satuttavaa kun se on yksipuolista. Olenko 20 ja en ansaitse enään koskaan rakkautta. Niin vaikea hyväksyä. Avioliitto = kunnes kuolema teidät erottaa. Uusi parisuhde = teet huorin. Elämä tuntuu välillä niin epäreilulta. Enkö minä ansaitse koskaan rakkautta. Miksi muut saavat olla rakastettuja. Voisiko joku samaa polkua kulkeva antaa lohdullisia sanoja ja miten pystyisin paremmin elää asian kanssa. Tuntuu pahalta

minä 20v ja naimisissa. Mikä hiirenloukku. Ei enään rakkautta toiselta, ei läheisyyttä, ei tukea, ei turvaa.. Ja nyt olen siis tosissani. Rakkautta ei ole. Haluaisin itse rakastaa, mutta se on turhaa ja satuttavaa kun se on yksipuolista. Olenko 20 ja en ansaitse enään koskaan rakkautta. Niin vaikea hyväksyä. Avioliitto = kunnes kuolema teidät erottaa. Uusi parisuhde = teet huorin. Elämä tuntuu välillä niin epäreilulta. Enkö minä ansaitse koskaan rakkautta. Miksi muut saavat olla rakastettuja. Voisiko joku samaa polkua kulkeva antaa lohdullisia sanoja ja miten pystyisin paremmin elää asian kanssa. Tuntuu pahalta
Tuosta on nyt ainakin minun hieman vaikea saada otetta ilman sen rakkauden ilmentymättömyyden täsmällisempää kuvailua.

Tiedätkö ettei puolisosi sinua rakasta vai tuntuuko sinusta siltä? Miten olet ottanut asian puheeksi?

Nykyään kun niin helposti selitellään ja tulkitaan asiat toisin päin voi kokeilla seuraavaa kääntötemppua:

"Avioliitto = kunnes kuolema teidät erottaa" voidaan tulkita niin, että fyysisen kuoleman sijaan tässä tarkoitetaan "rakkauden kuolemaa" eli kahdenkeskisen yhteyden katoamista suhteestanne. Se on ihan pätevä syy harkita eroa ja etsiytyä antavamman suhteen pariin.

Jos kahdenkeskinen suhde tällä lailla menehtyy, se viittaa aina siihen, että vähintään toinen teistä ei ole kykeneväinen tai halukas satsaamaan enää suhteeseenne. Eli se sitten siitä.

Ei avioero ole enää kuolemansynti. Erosihan Turun piispakin avioliitostaan tällä vuosituhannella.
Kävelin eilen kadulla ostosteni kanssa, ja vastaan tuli nainen puhuen englantia.
Hän alkoi puhua uskosta, ja sanoi lukevansa minulle jonkin kohdan Raamatusta.
Kysyin mitä kirkkokuntaa hän edustaa. Asia jäi minulle epäselväksi, ja jatkoin matkaa. Sanoin käyväni saman kadun varren luterilaisessa kirkossa.
Harvemmin enää eri kirkkoryhmien ja uskontojen edustajat pysäyttävät minut.
Minut on kasvatettu hyvin ahdasmielisen luterilaisen lahkon oppiin.
Kiduin vaikeassa avioliitossani, enkä ole eron jälkeen miehiin katsellut.
Olen vapaa sielu ja kiinnostunut kaikista uskonnoista ja elämänkatsomuksista.
Olet ap. täysin vapaa ihminen tekemään elämästäsi niin hyvän ja tasapainoisen kuin haluat. Tärkeintä on ensin oppia rakastamaan itseään.
Kerran Helsingin Lasipalatsin edustalla oranssiin kaapuun pukeutunut buddhalainen munkki pysäytti minut, ja sanoi minun olevan valaistunut ihminen.
Seuraavaksi tämä kansankynttilä alkaa katsoa eilistä Bold and Beautiful-jaksoa amerikkalaisesta blogista. Luna eli ”Lunatic” on täysin kuutamolla. Steffi sai oikeassa elämässään viidennen lapsen. Neljä poikaa ja nuorin tyttö. Hän palaa ruutuun lähiaikojen jaksoissa.
Kaunareissa mennään saman henkilön kanssa monta kertaa avioliittoon. Meillä Suomessa ollaan hitaampia parisuhdekäänteissä.

Ei avioero ole enää kuolemansynti. Erosihan Turun piispakin avioliitostaan tällä vuosituhannella.
Kävelin eilen kadulla ostosteni kanssa, ja vastaan tuli nainen puhuen englantia.
Hän alkoi puhua uskosta, ja sanoi lukevansa minulle jonkin kohdan Raamatusta.
Kysyin mitä kirkkokuntaa hän edustaa. Asia jäi minulle epäselväksi, ja jatkoin matkaa. Sanoin käyväni saman kadun varren luterilaisessa kirkossa.
Harvemmin enää eri kirkkoryhmien ja uskontojen edustajat pysäyttävät minut.
Minut on kasvatettu hyvin ahdasmielisen luterilaisen lahkon oppiin.
Kiduin vaikeassa avioliitossani, enkä ole eron jälkeen miehiin katsellut.
Olen vapaa sielu ja kiinnostunut kaikista uskonnoista ja elämänkatsomuksista.
Olet ap. täysin vapaa ihminen tekemään elämästäsi niin hyvän ja tasapainoisen kuin haluat. Tärkeintä on ensin oppia rakastamaan itseään.
Kerran Helsingin Lasipalatsin edustalla oranssiin kaapuun pukeutunut buddhalainen munkki pysäytti minut, ja sanoi minun olevan valaistunut ihminen.
Seuraavaksi tämä kansankynttilä alkaa katsoa eilistä Bold and Beautiful-jaksoa amerikkalaisesta blogista. Luna eli ”Lunatic” on täysin kuutamolla. Steffi sai oikeassa elämässään viidennen poikalapsen. Hän palaa ruutuun lähiaikojen jaksoissa.
Kaunareissa mennään saman henkilön kanssa monta kertaa avioliittoon. Meillä Suomessa ollaan hitaampia parisuhdekäänteissä./Asiakorjaus. Naisnäyttelijä sai viidennen pojan. Luin aiemmin virheellisen uutisen joltain ulkomaiselta nettijuorupalstalta.

Yhteistyössä