Uskotko maailmanloppuun 2012??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon, että tämä kaikki tulee päättymään joskus tulevaisuudessa, luultavasti lähiaikoina, muttei välttämättä tuolloin. Niin ja olen uskossa ja uskon siis Raamatun ilmoitukseen asiasta :)

Noh, en usko että mitään tuhoa tulee tapahtumaan, mutta jotain suurta minkä tulemme jatkossa muistamaan pitkäänkin. Onhan noita maanjäristyksiä nyt uutisissa kailatettu aikaa kovaan tahtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailijastakin vierailijampi.:
Noh, en usko että mitään tuhoa tulee tapahtumaan, mutta jotain suurta minkä tulemme jatkossa muistamaan pitkäänkin. Onhan noita maanjäristyksiä nyt uutisissa kailatettu aikaa kovaan tahtia.

Noi maanjäristystykset ovat juuri Raamatussa mainittuja "synnytystuskien alkua", joka edeltää Jeesuksen toista tulemista.

En jaksa enää, 70 luvun alkupuolella lapsuudessa jotkut kouhkasivat maailmanlopusta, jonka olisi pitänyt tulla silloin. Sen jälkeen on ollut jo monta maailmanlopun tulemista. Se loppuu sitten kun loppuu, turha sitä on etukäteen murehtia.

Mä en tiedä mikä mulla on, mutta tuo asia käy mielessä päivittäin, en tahdo kuolla nuorena, en tahdo että lapseni kuolevat :/ En tahdo, että maailma loppuu. Stressaan koko asiaa... :(

Yhteistyössä