Uskotko selvänäkijöihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ole nikkiä vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ole nikkiä vielä

Vieras
Voi että tämä on kiinnostava ja kahtia repivä aihe... Ehkä. Minä uskon nimittäin. Ennen en uskonut, mutta kaikenlaiset tapahtumat ovat muuttaneet kuvan maailmankaikkeudestakin. Olen niin pieni palanen. Uskon että täällä maapallolla on selvänäkijöitä, jotka näkevät tulevaisuuden mahdollisuuksia. Yksilö tekee kuitenkin omat valinnat. Uskotko sinä? Onko sinulla kokemuksia?

Uskon, että todellisia selvännäkijöitä on huijarien joukossa, mutta se, mistä he tietonsa ja taitonsa saavat, onkin eri asia, minkä vuoksi en missään tapauksessa menisi selvännäkijältä kysymään yhtään mikään. On parempi elää tässä hetkessä ja ottaa päivä kerrallaan, niin mä ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole nikkiä vielä:
lisään vielä, että huijareita varmaan on paljon, mutta uskon että oikeasti selvänäkeviäkin on...

Näin minäkin asian ajattelen. Uskon kyllä, että maailmassa on paljon asioita mitä ei voi selittää tieteellisesti. Näistä yksi on mielestäni ennustajat.

Alkuperäinen kirjoittaja Pysyn kaukana:
Uskon, että todellisia selvännäkijöitä on huijarien joukossa, mutta se, mistä he tietonsa ja taitonsa saavat, onkin eri asia, minkä vuoksi en missään tapauksessa menisi selvännäkijältä kysymään yhtään mikään. On parempi elää tässä hetkessä ja ottaa päivä kerrallaan, niin mä ajattelen.

Näin minäkin ajattelin ennemmin, mutta sitten kun tuli vaikeuksia, niin tulikin tarve tietää onko luvassa parempia aikoja. Oli aika erikoinen kokemus, kun varasin ajan näkijälle ja hän osasi kuvata tämän hetken tilanteeni juuri niin kuin on, vaikka en kertonut mitään. Lisäksi mitä menin hakemaan, niin hän kertoi tulevaisuudesta ja tähän mennessä on niin tapahtunut, mutta en aio sentään ennustuksen kautta alkaa elämään. Kai se vaan vähän toi valoa tähän tilanteeseen. Tiedän ettei moni usko että kellään olisi tällaisia yliluonnollisia kykyjä... kuitenkin historiassa on paljon näkijöitä ja johtajat ovat kautta aikojen turvautuneet selvänäkijöihin