Uskotko selvanakijoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Mina uskon. Ennen en uskonut mutta sitten tapahtui tama,,,,,

Poika 'karkasi' ja oli kadoksissa. Hanta etsivat monen osavaltion poliisit. Kaikki taalla meidan tuppukylassa tietysti tiesivat etta poika on kadoksissa. Minulle soitti tuntematon nainen joka sanoi olevansa selvanakija - mina ajattelin etta joopa, hoponhopon ja meinasin laittaa luurin kiinni. Nainen kertoi etta han nakee jarven jossa pojalla on ollut paljon hauskaa pikkusiskonsa kanssa. Kehoitti minua menemaan meidan seudulla oleville jarville jotka vastaisivat kuvausta. En keksinyt mielessani mitaan jarvea taalla meillapain joka tahan sopisi enka mennyt.

Kolmen paivan paasta poika otti yhteytta ja oli 26 ajotunnin paassa 'jarvella jossa han ja pikkusiskonsa veneilivat, 'innertubed' ja ajelivat 'waverunner' 3 kesaa sitten.

Sattumaa?

Mulle tuli ekana mieleen että tää selvänäkijä joka soitti olis ottanu liftaavan lapsen kyytiin ja pudottanu sinne johonkin järven lähistölle, joko lapsen keksimällä verukkeella tai sitten kyselemättä. Sitten kuullu uutisista että joku poika on kadonnut, alkanu laskee 1+1 ja ottanu yhteyttä vanhempiin esiintyen selvänäkijänä kun ei oo halunnu paljastaa sotkeutuneensa asiaan. Ehkä jopa pelänny että vanhemmat vaatii jotakin oikeudessa tjms..

Omasta mielestä jopa toi mun hatusta vedetty teoria on uskottavampaa kun selvänäkeminen.

Onhan tossa oletuksia, kun puhut osavaltioista ja ä:t puuttuu niin oot vissiin jenkeissä, sit kun useamman osavaltion poliisit on etsinyt niin varmaan ollu ainakin paikallisuutisissa tai lehdissä maininta. Sit taas vois hyvin kuvitella että jenkeissä tekis mieli pelata varman päälle jos on erehtynyt ottaan jonkun muksun kyytiin vaikka se oliskin tarinoinu että vanhempi odottaa määränpäässä, sillä siellä tuntuu olevan välillä kummallisia asioita puitu oikeudessa. Joku saattas ihan hyvin vaatia korvauksia ihmiseltä joka olis ottanu kyytiin vaikka myöhemmin ilmottaisikin mihin on lapsen autolla heittänyt.

Paljon yleistystä, arvailuja ja vähän stereotypioita usaa kohtaan mutta minkäs teet :)

Eli en usko selvänäkijöihin... Mutta tosi hieno homma että muksu löyty se on pääasia!

Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Uskon, mutta en usko että kaikki jotka itseään selvänäkijöiksi mainostavat olisivat kuitenkaan sellaisia.

Juuri näin,on aitoja selvännäkijöitä mutta on pelkkiä rahastajia.
Aitoihin uskon.

Alkuperäinen kirjoittaja Skeptinen:
Mulle tuli ekana mieleen että tää selvänäkijä joka soitti olis ottanu liftaavan lapsen kyytiin ja pudottanu sinne johonkin järven lähistölle, joko lapsen keksimällä verukkeella tai sitten kyselemättä. Sitten kuullu uutisista että joku poika on kadonnut, alkanu laskee 1+1 ja ottanu yhteyttä vanhempiin esiintyen selvänäkijänä kun ei oo halunnu paljastaa sotkeutuneensa asiaan. Ehkä jopa pelänny että vanhemmat vaatii jotakin oikeudessa tjms..

Omasta mielestä jopa toi mun hatusta vedetty teoria on uskottavampaa kun selvänäkeminen.

Onhan tossa oletuksia, kun puhut osavaltioista ja ä:t puuttuu niin oot vissiin jenkeissä, sit kun useamman osavaltion poliisit on etsinyt niin varmaan ollu ainakin paikallisuutisissa tai lehdissä maininta. Sit taas vois hyvin kuvitella että jenkeissä tekis mieli pelata varman päälle jos on erehtynyt ottaan jonkun muksun kyytiin vaikka se oliskin tarinoinu että vanhempi odottaa määränpäässä, sillä siellä tuntuu olevan välillä kummallisia asioita puitu oikeudessa. Joku saattas ihan hyvin vaatia korvauksia ihmiseltä joka olis ottanu kyytiin vaikka myöhemmin ilmottaisikin mihin on lapsen autolla heittänyt.

Paljon yleistystä, arvailuja ja vähän stereotypioita usaa kohtaan mutta minkäs teet :)

Eli en usko selvänäkijöihin... Mutta tosi hieno homma että muksu löyty se on pääasia!

Kuten itse sanoit etta onhan tuossa oletuksia - ja mikaan ei niista kylla osunut kohdalleen (muu kuin se etta USAssa tapahtui). Mina olen ollut aika skeptinen myos naitten nk. selvanakijoitten suhteen,,, mutta nyt olen samaa mielta kuin joku muukin taalla joka sanoi etta on 'selvanakijoita' ja sitten on SelvaNakijoita.

Minunkin on pakko uskoa: Hääyönäni tuli minulle vieras nuori nainen kertomaan että olen raskaana ja raskaus on yllätys. Seuraavalla viikolla testasin, ja niin olinkin :).

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Minunkin on pakko uskoa: Hääyönäni tuli minulle vieras nuori nainen kertomaan että olen raskaana ja raskaus on yllätys. Seuraavalla viikolla testasin, ja niin olinkin :).

Ja siis olin silloin ollut ainoastaan viikon raskaana, joten mahasta ei voinnut päätellä mitään. Täysi yllätys.

Ja siis olin silloin ollut ainoastaan viikon raskaana, joten mahasta ei voinnut päätellä mitään. Täysi yllätys.

IRA teki saman tempun eräälle thaimaalaiselle naiselle, aivan vieraalle. Tämä oli tosin "jo" 6 vkoa raskaana, kun IRA (silloin n. 3 v.) käveli tämän luo, laittoi käden muitta muitkitta tämän vatsalle ja sanoi " Baby" ja hymyili.

Yhteistyössä