Uskotko yliluonnolliseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaudun

Vieras
Uskotko että ihminen voi kuoleman jälkeen olla vielä täällä ns. kummittelemassa?
Kuulin kaverilta yhden kokemuksen jonka oli itse kokenut hiljattain. Sai mun kananlihalle ja melkein menetin yöuneni. Nyt mietin voiko se olla totta. En kyllä usko että moista valehteleekaan mutta aika uskomattomalle kuulostaa.

no ei tartte uskoa, kun on niin paljon omakohtaista kokemusta. eli tiedän. luulin lapsena, että on ihan normaalia, että kaikki näkee henkiä. minua valaistiin ja olen pitänyt sitten matalaa profiilia.

Uskon "yliluonnolliseen". (Luonnollistahan se on.)
Mutta en usko että ihminen voi jäädä kummittelemaan. Jonkun tapahtuman energia voi jäädä. Ellei koko ihmisen energia. Mutta joka tapauksessa ihminen ei voi jäädä "jumiin" mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Uskon "yliluonnolliseen". (Luonnollistahan se on.)
Mutta en usko että ihminen voi jäädä kummittelemaan. Jonkun tapahtuman energia voi jäädä. Ellei koko ihmisen energia. Mutta joka tapauksessa ihminen ei voi jäädä "jumiin" mihinkään.

Tosiaan,ajattele jos kaikki kuolleet jäis henkinä heilumaan,eihän täällä muita oiskaan ja oispa aika tiivis tunnelma =)

entäs sit tämmöset kun jotku sanoo että kun yhtäkkiä tulee semmonen kylmän tunne niin kuin joku kävelisi ohi vaikkei oikeasti kukaan menekään. Mitäs se sitten on? joku henkikö?

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
entäs sit tämmöset kun jotku sanoo että kun yhtäkkiä tulee semmonen kylmän tunne niin kuin joku kävelisi ohi vaikkei oikeasti kukaan menekään. Mitäs se sitten on? joku henkikö?

Voi ne sielut/enkelit tietysti semmostaki aiheuttaa.

Uskon. Ja olen tässä salaa toivonutkin että isä kävisi meidän luona, mut ei ole näkynyt.. Poika on pari kertaa sanonut että on nähnyt jonkun hahmon kävlevän ruokahuoneessa ja ulkona....

Yhteistyössä