Uskoton mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinisilmä

Vieras
Olen reilut puolitoista vuotta seurustellut nelikymppisen eronneen miehen kanssa ja olemme kihloissa, emme kuitenkaan asu yhdessä. Mieheni on ollut flunssassa viikonvaihteesta ja ajattelin yllättää hänet tiistai-iltana, kun hän oli jo sanojensa mukaan mennyt nukkumaan. Yritin soittaa hänelle ja ilmoitta tulostani, mutta hänen puhelimensa oli äänettömällä eikä hän vastannut. No, menin sitten omilla avaimillani hänen kotiinsa. Hän oli sängyssä nukkumassa ja menin halaamaan ja suutelemaan häntä. Hetken heräiltyään hän kuitenkin pomppasi sängystä ja nappasi lattialla olevat farkut käteensä ja lähti farkkujen taskuja kaivellen kävelemään huoneesta. Hämmästyneenä seurasin häntä ihmetellen mikä hänelle tuli. Keittiöön asti käveltyään (minun seuratessa häntä) huomasin, ettei hänellä ollut kihlasormusta sormessa. Ilmeisesti sormustaan hän oli alkanut kaivamaan farkkujen taskusta... Sormus löytyi sitten yöpöydältä. Sitten hän kertoi, että hän on antanut kaverilleen Artolle ja Arton kaveri (huom! Artolle vain kaveri) Marita ovat tulossa baarista hänen luokseen yötä. Kesällä meillä oli riita siitä, kun Marita oli nukkunut kihlattuni kanssa samassa sängyssä, kuulemma vaatteet päällä eikä mitään ollut tapahtunut, kihlattuni mukaan... Silloin kihlattuni oli luvannut, ettei hän enää edes nuku toisen naisen kanssa samassa sängyssä. Tämän lupauksen hän oli nyt siis rikkomassa.
Sitten huomasin, että hän oli piilottanut eteisessä olleet korkokenkäni, kylpyhuoneessa olevia kosmetiikkatavaroitani...
Sanoin, että olin yrittänyt monta kertaa soittaa, ja hän otti puhelimensa käteen ja sanoi, että kuinkahan monta kertaa. Hän avasi puhelutiedot-valikon, mutta sulki sen sitten äkkiä, etten minä olisi nähnyt puhelutietoja.
Hän jäi kiinni pettämisestä noin vuosi sitten, silloin löysin hänen sängystään toisen naisen. Jätin hänet, mutta otin muutaman viikon kuluttua takaisin, kun hän lupasi ja vannoi, ettei koskaan enää petä minua, koska ei halua menettää minua. Väkisinkin tulee mieleen sanonta: ""Kerran pettäjä, aina pettäjä"".
Tämä Marita on työtön ja pahasti päihdeongelmainen, viinaa menee sekä huumeita. Hänellä on kaksi alle 10-vuotiasta lasta, jotka otettiin huostaan sosiaaliviranomaisten toimesta tällä viikolla useiden varoitusten jälkeen. Maritan mies ja lasten isä kuoli muuten huumeisiin... Vuosi sitten kun hän jäi kiinni pettämisestä vuosi sitten, niin tämä nainen oli myös päihdeongelmainen ja Kallion pahin kiertopalkinto/jakorasia. Tämmöiset naiset miestäni siis todellisuudessa kiehtovat!
Seksin puutettakaan mieheni ei voi valittaa, koskaan en ole seksistä kieltäytynyt, päinvastoin. Olen itsekin halukas ja näytän sen.
Nyt olen ihan rikki, olen töissä, mutta pakko ottaa rauhoittavaa, etten alkaisi itkemään. Jos en olisi häntä ottanut takaisin edellisen pettämisen jälkeen, olisi tämäkin tuska jäänyt kokematta.

No hyvä nainen, älähän sentään itke. Sinullahan on kaikki hyvin kun olet tuollaisen löydön tehnyt ja vielä kaksin käsin pidät tästä kiinni! Lisää vaan rauhoittavia ja miehen sanoi uskomista, kyllä se siitä.

Nimimerkkiisi viitaten, kyllä, olet sinisilmäinen. Siis jos vielä oikeasti mietit, että pettääkö tai aikooko pettää. Merkit ovat minusta todella selvät (kihlasomus, tavaroiden piilottaminen, puhelimen salailu..).

Onko mies oikeasti niin ihana, että kestät tuollaista? Mitä itse saat suhteesta? Mitä mies sanoi, kun kysyit näistä asioista?

Huonossa suhteessa ei kannata roikkua! Ja suhde on huono, jos toinen pettää. Turha tuudittautua siihen, että on meillä kaikki hyvin silloin kun olemme kahden.

Ymmärrän että itkettää nyt. Mutta mieti. Tuollainen mies voi aiheuttaa sinulle myös tulevia tauti ongelmia. Jotka voi vaikuttaa lapsen saantiin ym. ongelmiin elämässäsi.
Minä ainakin miettisin 250 kertaa ennen kuin tuollaisen jälkeen edes koskisin herraan. Petäminen olisi siis toisarvoista tuollasen jälkeen.
Jos jätkä saa kiksit siitä että on noin epämääräsen naisen kanssa anna olla. Itke rauhassa ja röyhistä rintaas parempia on varmasti tulossa.