S
Sailaway
Vieras
Monesti olen kuullut, etä vanhat ihmiset ovat viimeisillä hetkillään tienneet niiden olevan viimeisiä.
Oletteko koskaan kuulleet nuorista ihmisistä, jotka on tunteneet samoin?
Minä olen vasta 26, mutta viime aikoina minulla on ollut kaikenlaisia oireita ja tuntuu, että kehoni on luovuttamassa. Tunnen, että kohta kuolen. Iltaisin tulee kyyneleet silmiin, kun ajattelen omia hautajaisiani ja sitä, että lasteni pitää kasvaa ilman äitiään...
Jos menisin näine tuntemuksineni ruinaamaan lääkäriaikaa, mitä luulette, joko ne vihdoin ottais minut päivystykseen? Olen ollut jo jonkin aikaa jonossa lääkärille, mutta ei sieltä ole mitään kuulunut...
Minusta alkaa tuntumaan, että minusta tulee yksi uhri lisää kuntien typeryydelle, kun ne säästää terveyskeskuspalveluissa, että saavat rahaa jonnekin muualle.. Ei toi meidän tk ois mitään remppoja tarvinu, perhana..
Oletteko koskaan kuulleet nuorista ihmisistä, jotka on tunteneet samoin?
Minä olen vasta 26, mutta viime aikoina minulla on ollut kaikenlaisia oireita ja tuntuu, että kehoni on luovuttamassa. Tunnen, että kohta kuolen. Iltaisin tulee kyyneleet silmiin, kun ajattelen omia hautajaisiani ja sitä, että lasteni pitää kasvaa ilman äitiään...
Jos menisin näine tuntemuksineni ruinaamaan lääkäriaikaa, mitä luulette, joko ne vihdoin ottais minut päivystykseen? Olen ollut jo jonkin aikaa jonossa lääkärille, mutta ei sieltä ole mitään kuulunut...