USKOTTEKO ETTÄ NIKO MENEE TAKAISIN BB-TALOON SUNNUNTAINA?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mira

Vieras
No siinähän se kysymys jo tulikin.... Kuulin tämmöstä huhua ja itsekkin miettiny, että miksei nikosta ole ollut mm. iltalehessä ja iltasanomissa sitä haastattelu juttua, kuten muista ollut. Vappukin sanoi lähetyksessä, että su tapahtuu jotain ennennäkemätöntä.
LÄYHÄYSTÄ KEHIIN!? MITÄ MIELTÄ OOTTE?

Eihän anttiakaan poistettu vaikka se hajotti ne auton peilit. Siinäkin olisi voinut osua muihin ihmisiin. Sekin oli aggressiivista käyttäytymistä.
Joo, siis vois nää jutut olla huhujakin, mutta semmosta vain kuulin, että se olisi "Nikon synttärilahja", et pääsis takasin

Justhan oli hän kirjoittanut omaan irc-päiväkirjaan että pelkää romahtavansa lähipäivinä, joten tuskin ne tuottajat uskaltais moista riskiä ottaa että takas laittaisivat. Ja mielestäni muutenkin se ois väärin että päästettäis ja tavallaan palkittais moisesta käytöksestä.

Mutta esim voi olla että harri menee takas tai joku julkkis menee jne.

mää taas mietin että se sunnutain ennennäkemätön juttu liittyis jotenkin äänestykseen (kunnallisvaalien) kun siittäkin oli jossain juttua että toteutuuko perustuslaki ja plää plää en niin tarkkaa lukenu mitä siittä oli

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-aa:
mää taas mietin että se sunnutain ennennäkemätön juttu liittyis jotenkin äänestykseen (kunnallisvaalien) kun siittäkin oli jossain juttua että toteutuuko perustuslaki ja plää plää en niin tarkkaa lukenu mitä siittä oli

jos ne saa vaikka äänestää suorassa lähetyksessä?? :D

En usko ett Niko menis takasin!
Mä luulen, ett tää liittyy nyt jotenkin sihen, ett ku niitten piti jättää ne passit BB:lle, jos joku lähtee johki ulkomaisen BB:hen ja tänne Suomeen tulee joku jostain ulkomaan BB:stä!

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Mä luulen, ett tää liittyy nyt jotenkin sihen, ett ku niitten piti jättää ne passit BB:lle, jos joku lähtee johki ulkomaisen BB:hen ja tänne Suomeen tulee joku jostain ulkomaan BB:stä!

Nehän tarvi niitä passejaan siinä tullitehtävässä.

marianna palaa taloon. selvää hermoromahdusta ei tapahtunut ja hämärä oli koko lähtö.. toivon näin ainakin!
nikon tahtoisin takas mut ei taida olla mahdollista... :(

En tosiaan usko, että Niko takaisin pääsee. Oli niin selvä kämmi hänen puoleltaan se poistaminen. Tuo äänestysjuttu tuntuu todennäköiseltä.. Harrin paluuseen jaksan myös uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
En usko! Jospa Harri palaa sinne?

Tuo on jo todennäköisempää. Tai ehkä vaihdetaan koko porukka uusiin ja sitten katsojat saavat äänestää ketkä palautetaan takaisin taloon :) Se olisi ainakin ennennäkemätöntä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Niidenhän piti ottaa passit sinne festariviikolle...

Yhteistyössä