R Rukoilijasirkka Vieras 14.10.2008 #26 Minkälaista jälkeä olisi voinut tulla, jos lasi olisi osunut todella sen Mariannen naamaan, silmään ehkä?
Minkälaista jälkeä olisi voinut tulla, jos lasi olisi osunut todella sen Mariannen naamaan, silmään ehkä?
M mama Vieras 17.10.2008 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli: Alkuperäinen kirjoittaja mami: En usko ett Niko menis takasin! Mä luulen, ett tää liittyy nyt jotenkin sihen, ett ku niitten piti jättää ne passit BB:lle, jos joku lähtee johki ulkomaisen BB:hen ja tänne Suomeen tulee joku jostain ulkomaan BB:stä! Click to expand... Niidenhän piti ottaa passit sinne festariviikolle... Click to expand... Mä arvasin oikein! Tulee sunnuntaina joku jostain ulkomaisesta BB:stä ja suomesta lähtee joku ulkomaille BB:hen!
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli: Alkuperäinen kirjoittaja mami: En usko ett Niko menis takasin! Mä luulen, ett tää liittyy nyt jotenkin sihen, ett ku niitten piti jättää ne passit BB:lle, jos joku lähtee johki ulkomaisen BB:hen ja tänne Suomeen tulee joku jostain ulkomaan BB:stä! Click to expand... Niidenhän piti ottaa passit sinne festariviikolle... Click to expand... Mä arvasin oikein! Tulee sunnuntaina joku jostain ulkomaisesta BB:stä ja suomesta lähtee joku ulkomaille BB:hen!