Uskotteko, että on olemassa naisia, jotka eivät oikeasti halua lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kisu

Vieras
Eivätkä koskaan kadu valintaansa? Mun on tosi vaikea uskoa. Mulla on 29-vuotias työkaveri, joka on ollut pitkään parisuhteessa. Hän väittää kiven kovaan, että ei halua koskaan lapsia.

Tuntuu tosi vaikealta uskoa.

Uskon.

Mutta oletteko huomannut että järjestään kaikilla (julkisuudessa mielipiteitään kertovilla) vapaaehtoisesti lapsettomilla on koira tai koiria? Joku hoivavietti siis ehkä kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:
Eivätkä koskaan kadu valintaansa? Mun on tosi vaikea uskoa. Mulla on 29-vuotias työkaveri, joka on ollut pitkään parisuhteessa. Hän väittää kiven kovaan, että ei halua koskaan lapsia.

Tuntuu tosi vaikealta uskoa.

Tosin, 29v ehtii vielä muuttaa mielensä. Niin minäkin muutin vaikka olin aiemmin varma.

Tietysti uskon, vaikka itse olen enemmän kuin lapsirakas. Ihmisiä on erilaisia eivätkä kaikki halua samoja asioita elämäänsä. Miksi lapsien hankinta pitäisi olla kaikille "pakollinen" tai syytetään valehtelusta tai pidetään kummajaisena jos ei lapsia halua?

Mulla on sellainen sisko, joka ei ole ikinä kaivannut lapsia, on aina sanonnut ettei voi sietää lapsia, mutta kyllä se nykyään tuosta meidän poitsusta tykkää. Siskolla on ikää jo 43v, eikä enää voi edes saada lapsia, jos vaikka jossain vaiheessa haluaisikin. Mulla on myös reilu 30v. serkku, joka vihaa lapsia, jos sanotaan asia sen omin sanoin, että tuskin se koskaan tulee haluamaan lapsia, on niitä vihannut aina. Kummallekin näistä koirat on niitä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Uskon.

Mutta oletteko huomannut että järjestään kaikilla (julkisuudessa mielipiteitään kertovilla) vapaaehtoisesti lapsettomilla on koira tai koiria? Joku hoivavietti siis ehkä kuitenkin :D

Huvittavaa, tällä kollegallani on hirvittävä koirakuume. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tietysti uskon, vaikka itse olen enemmän kuin lapsirakas. Ihmisiä on erilaisia eivätkä kaikki halua samoja asioita elämäänsä. Miksi lapsien hankinta pitäisi olla kaikille "pakollinen" tai syytetään valehtelusta tai pidetään kummajaisena jos ei lapsia halua?

Niinpä, tai lähes painostetaan lapsia hankkimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskon.

Niin on mullakin ja toista lasta en uskalla tehdä. Tosin vois olla muustakin syystä tää mun koirakuume, kun niitä on tuossa juossut parikymmentä vuotta ja nyt ei oo yhtään.

Uskon.

mulla taas on hyvä ystävä, joka on ilmoittanut ettei myöskään lemmikkejä ole eikä tule. Ikää 40v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskon.

No terveemmän kuulosta se on hoivaviettiin ottaa koira kun tehdä lapsi jota ei halua?

Yhteistyössä