Uskotteko, että on olemassa naisia, jotka eivät oikeasti halua lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on liki 40v uskomattoman upea ja kaunis ystävä jolla ei myöskään ole lemmikkejä. Matkustelee ja viettää sellaista nautiskelevaa elämää, pitää eläimistä ja lapsista mutta ei halu akumpaakaan.

Ja uskotte myös että tuo lapsettomuus valintana ei ole peitetarina sille, että lasta syystä tai toisesta ole ollut mahdollista hankkia? (esim. oikean miehen puute tai hedelmättömyys)

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Mulla on monta ystävää, jotka eivät halua. Ja parempi niin, koska eivät kyllä ole mitään äitityyppejä muutenkaan.

Ei sitä voi tietää, ennen kuin se oma muksu on olemassa. En mäkään oo ollu koskaan mikään lasten leikkitäti, en oikeastaan edes tykännyt mukuloista, mut äitiys on parasta, mitä mulle on tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja uskotte myös että tuo lapsettomuus valintana ei ole peitetarina sille, että lasta syystä tai toisesta ole ollut mahdollista hankkia? (esim. oikean miehen puute tai hedelmättömyys)

No voihan se joskus olla peitetarina jollekin oikealle syylle. Mutta kyllä niitäkin naisia ja miehiä on olemassa jotka eivät oikeasti halua lapsia.

No itse asiassa yksi mun hyvä kaveri on vähän kiikun kaakun haluaako koskaan lapsia. Hällä on mies ja toki on vielä nuori, että kerkiää mieli muuttua. Mutta haluaa kait jonkinlaisen vapauden esimerkiksi matkustella ja muuttaa työn perässä nopeastikin.

En sanoisi, ettei koskaan niin voisi olla, mutta mulla on tapana uskoa ystävieni puheisiin... :saint:

Ja saahan sitä nainen kai mieltään muuttaa jos niikseen tulee?

Yhteistyössä