Uskottomuus ja miten siitä eteenpäin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeastaan on yllättävää, miten suosittu tämän keskustelun aihe on joko fantasiana tai toteutettuna. Vaimoni kanssa olemme harrastaneet tätä jo useamman vuoden ajan tasaisin väliajoin, aina saman kaverin kanssa. Uskaltaisin väittää, että yksi pian 30-vuotisen avioliittomme onnellisuuden salaisuuksista on se, että tämä kolmisin kivanpitäminen on antanut uutta piristettä myös kahdenkeskiseen yhdessäoloomme. Rakastelemme kahdestaankin useamman kerran viikossa, joskus viikonloppuisin jopa useamman kerran päivässä, kun vielä joitain vuosia sitten meni välillä parikin viikkoa ilman. Yksi iso syy siihen lienee siinä, että kolmen kuvio on antanut vaimolleni itseluottamusta siihen, että hän edelleen on kaunis ja haluttava. Oman miehen vakuuttelut eivät kenties kuitenkaan ole samaa kuin vieraan miehen halu tulla uudelleen ja uudelleen nauttimaan hänen kanssaan.

miten mulla tulee tosta ap:n storysta fiilis että raiskautit vaimosi. Siis akka makaa kuin lahna kun on pantu edestä ja takaa, mutta sä annat vielä äijien köyriä ja kaiken päälle menet itse meteliin mukaan??? Eikö tullut mieleen että lorton vaimon pimppi saattoi olla jo aika huonossa jamassa tossa vaiheessa? Tai mitä jos alpäähään olisi tullut jonkinlainen vaurio, miten olisitte selittänyt sen lääkärille? Eukko tuskin olisi kehdännut kertoa että äijäni pakotti naimaan muutamaa heppulia vuorokauden ympäriinsä. Olisit linnakkeessa jos noin olisi tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Mara:
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:
Oliko niillä vierailla miehillä isompi kulli kuin sinulla; Mara? Miten suhtauduit siihen?

Hah... no ihan samaa normaalikokoa kuin mullakin. Ei tuota itsetunnolle ongelmaa vaikka olisi isompikin :)

Ihan vain siksi kyselin, kun onhan sillä koolla väliä. Mitäs jos vaimosi olisi saanut oikein suurta, etkä sinä pystyisi hänelle samaa nautintoa tuottamaan. Eikö se kaduttaisi, että päästit vaimosi maistamaan sitä mitä maailma voi tarjota?

Ihan vain siksi kyselin, kun onhan sillä koolla väliä. Mitäs jos vaimosi olisi saanut oikein suurta, etkä sinä pystyisi hänelle samaa nautintoa tuottamaan. Eikö se kaduttaisi, että päästit vaimosi maistamaan sitä mitä maailma voi tarjota?[/quote
Jos ette omaa todella isoa, niin älkää päästäkö kokeilemaan.

Voi ziisus :)
Eiköhän tuo vaimo ole ennen minua kokeillut varmaan isompaakin (itsellä reilut 17cm), ja valinnut kuitenkin nimenomaan minut. Ei ole todellakaan minkäännäköisiä pelkotiloja tai komplekseja moisesta asiasta....
Luuletteko te hönöt oikeasti, että kaikki normaalimunaiset miehet saavat pitää naisensa vain ja ainoastaan sen takia että naiset eivät ole päässeet kokeilemaan 24 senttistä mulkkua (jos se nyt jollekin niin suuren onnen yleensäkään tuottaa?
Huvittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ma ra:
Voi ziisus :)
Eiköhän tuo vaimo ole ennen minua kokeillut varmaan isompaakin (itsellä reilut 17cm), ja valinnut kuitenkin nimenomaan minut. Ei ole todellakaan minkäännäköisiä pelkotiloja tai komplekseja moisesta asiasta....
Luuletteko te hönöt oikeasti, että kaikki normaalimunaiset miehet saavat pitää naisensa vain ja ainoastaan sen takia että naiset eivät ole päässeet kokeilemaan 24 senttistä mulkkua (jos se nyt jollekin niin suuren onnen yleensäkään tuottaa?
Huvittavaa.

Juuh. On varmasti saanut aikoinaan isoa ja jäänyt koukkuun, koska:
Jokin tarve vaimollasi kuitenkin oli päästä pettämään... siitähän tuo juttukin oli kosto ;)

"Juuh. On varmasti saanut aikoinaan isoa ja jäänyt koukkuun, koska:
Jokin tarve vaimollasi kuitenkin oli päästä pettämään... siitähän tuo juttukin oli kosto ;)"

- Siis mitä ??? Mikä ihmeen pettäminen ja kosto ?

Ensimmäinen ja alkuperäinen tekstini oli tämä:

"Aiemmin oli joskus viestiketju "vaimolle vierasta". Ajatus kiihotti minua aivan valtavasti ja kerran rohkaistuin ottamaan asian puheeksi kotona. Aluksi vaimoni piti ajatusta aika outona, mutta sain hänet vakuuttumaan että se ei aiheuttaisi mustasukkaisuutta ja oikeasti halusin tuon tyyppistä "jännää".
Vaimollani on nyt ollut ns. vakipano jo muutaman kuukauden. itse en ole ollut paikalla, enkä tavannut miestä. Videomateriaalia ja digikuvia on kuitenkin kertynyt kiitettävästi naimisista. Kuitenkin niin, että miehestä ei ole paljon muuta näkynyt kuin kyrpä...
Älyttömän kiihottavaa katsoa kun oma vaimo on pantavana ja nautiskelee kiimaisena vieraasta kullista."

Alkuperäinen kirjoittaja Aviomies :
Moi,

. Kaksi vuotta sitten vaimoni oli uskoton. Hän jäi siitä myös minulle kiinni. Voi niitä selityksiä, mutta ei siitä nyt tässä sen enempää.....

Kerroin vaimolleni, että koska niin kovasti tekee mieli vierasta....

Tässä myös pätkiä aloituksestasi: Ehkä sain väärä käsityksen vieraan munan alkuparästä ja siitä kuka sitä alunperin halusi.. maistaa jälleen..