U
Upi
Vieras
Olen ollut 14 vuotta avioliitossa, koko ajan uskollinen vaimolleni. Niin hänkin tietääkseni minulle. Toissa päivänä hän ilmoitti lähtevänsä Ruotsin risteilylle miespuolisen työkaverinsa kanssa. Minä olen kuulemma niin paljon laiminlyönyt häntä ja ollut huomaamatta vaimoani, että hän haluaa nauttia viikonlopun miehen huomiosta. Hytti on kuulemma yhteinen. - Jos haluan saan kuulemma eron, vaimoni ei sitä halua, haluaa kuulemma antaa vain opetuksen minulle.
En minäkään eroa halua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa nyt vietän viikonloppua. Vaimo on 36 vuotiassa, minä juuri 50 ylittänyt. Ei tässä enää voi alustakaan alkaa.
Olen pettynyt. Ymmärrän mitä kaksi aikuista hytissä puuhaavat, tunnen itseni mustasukkaiseksi ja petetyksi. Mitään isoja riitoja ei ole ollut, sitten vain yhtäkkiä vaimo lähtee toisen kanssa.
En minäkään eroa halua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa nyt vietän viikonloppua. Vaimo on 36 vuotiassa, minä juuri 50 ylittänyt. Ei tässä enää voi alustakaan alkaa.
Olen pettynyt. Ymmärrän mitä kaksi aikuista hytissä puuhaavat, tunnen itseni mustasukkaiseksi ja petetyksi. Mitään isoja riitoja ei ole ollut, sitten vain yhtäkkiä vaimo lähtee toisen kanssa.