uskovia ihmisiä paikalla? avioliitto asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitus

Vieras
olen avioliitosta eronnut, todella painavin syin ja nyt uuden miehen kanssa tahtoisin avioon, mutta olen nyt alkanut miettimään miten Jumala tuomitsee minut kun olen eronnut ja uuden avioliiton haluan.. asia ahdistaa ja pelottaa minua.
mikä vehnän mielipide on siihen että mikä on hyvä aika väli eron jälkeen solmia uusi liitto? olen hukassa.

Mitä sydämesi sanoo, toimit sen mukaan. Sinua pelottaa nyt tämä elämänmuutus. Kuulutko johonkin lahkoon? Kirkon sivujen kautta voit keskustella aiheesta oikean ihmisen kanssa
https://www.verkkoauttaminen.fi/palvelevanetti

Paavali puhuu kyllä aiheesta, mutta ei siinä mitään sopivaa aikaa mainita, vaan se että jos on eronnut, niin ei sovi mennä uudelleen naimisiin niin kauan kuin on entinen puoliso elossa. Ennen vanhaan puhuttiin "elävän leskistä".

Jep, eikun kuumalinja jumalalle auki, kysellään ihmiseltä mitä mieltä jumala on siitä kun elän elämääni niinkuin tunnen parhaaksi itselleni.

Itsensä ruoskiminen on varmasti paras tie onneen kun kyse on elämänlaadun paranemisesta, eikö vain?

Jos sinulle on tarjottu mahdollisuus uuteen onneen, ota siitä kiinni kuin hukkuva ruohonkorresta. On väärää ylpeyttä kieltäytyä tarjotusta onnesta ja ns kunnon uskovainen. En ymmärrä, pahoitteluni. Ylpeys on synti.

Ei kai tuohon mitään sääntöä ole. Itsekin olen eronnut ja Jumala johdatti uuden miehen. Koin sen kyllä selkeästi sydämessäni Jumalan johdatukseksi. Jos olet Hänen omansa niin varmaan kuulet Hänen äänensä, niinkuin raamatussa sanotaan.

[QUOTE="viiraska";27478910]Paavali puhuu kyllä aiheesta, mutta ei siinä mitään sopivaa aikaa mainita, vaan se että jos on eronnut, niin ei sovi mennä uudelleen naimisiin niin kauan kuin on entinen puoliso elossa. Ennen vanhaan puhuttiin "elävän leskistä".[/QUOTE]

sama mieltä

tiedostan kyllä mitä raamattu sanoo näistä asioista. olen pyytänyt Herralta vastausta ja apua tämän asian kanssa. sydän tuntee että tämä on oikein, mutta pelko kalvaa kuitenkin. tiedän ettei kukaan ole synnitön, mutta silti.