Uudella S-kortin haltijalla olisi esittää konkareille itsestään selvä kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkimaankaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karkkimaankaveri

Vieras
Liityin asiakasomistajaksi 9.6. Väliaikaisen kortin sain heti käyttöön (uusikin jo tullut). En maksanut heti sitä 100e vaan 20e periaatteella että bonukset alkaa kertyyn vasta, kun ollaan shoppailtu 100e:n edestä. Satanen on varmasti jo tuplaantunutkin ostoksistamme, mutta äsken kun tein harjoitusmatkan S-pankkiin nettitunnuksilla, saldomme näytti nollaa. Maksetaanko bonukset aina jokin tietty päivä ettei sen takia näy mitään vai pitäisikö mun itse muljailla jotain? Maksan aina pankkikortilla ja rinnalla esitän S-korttini.

Toinen kysymys koskee tankkaamista. Minä kun en ikinä ole bensasta kerännyt bonuksia niin kertokaas nyt tyhmälle miten se käytännössä menee? Miten saan Bonukset kertyyn kun tankkaan pankkikortilla tai käteisellä?

Anteeksi :ashamed: :ashamed: :xmas:

Ne bonukset maksetaan aina muistaakseni kuun kymmenes päivä. Ja tankatessa tunget ensin sen S-kortin korttilokeroon ja siinä valitaan halutaanko kerryttää bonuksia vai maksaa bonuksilla ja sen jälkeen rahat tai pankkikortti ja tankkaamaan =)

Saldosi näyttää nollaa, kun vielä kerrytätte sitä 100 euron liittymismaksua. Bonusta alkaa kertyä, kun se osuusmaksu on maksettu. Kotiin tulee tiedote kuukausittain yhteishyvälehden mukana se osuusmaksun kertymä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen 100 euron kerryttämiseen menee useampi kuukausi, vaikka tekisi isojakin ostoksia.

Tää nyt tosiaan vähän riippuu mitä ostaa.. Toukokuussa me saatiin esim 135? bonuksia.. Toisinaan näitä tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Kyllä sen 100 euron kerryttämiseen menee useampi kuukausi, vaikka tekisi isojakin ostoksia.

Tää nyt tosiaan vähän riippuu mitä ostaa.. Toukokuussa me saatiin esim 135? bonuksia.. Toisinaan näitä tulee..

Mutta eikös toukokuu poikkeuksellisesti ollu tuplabonus kuukausi? Ainakin meillä päin oli..

Aika hyvät bonukset teille tuli :)

Niinpä, bonukset tulee aina seuraavan kuun 10. päivä, kerran vuodessa tulee ainakin keskimaan alueella ylijäämänpalautusta, tältä vuodelta se on 2,5 % kaikista ostoista (keskimaa) ja sitten vielä osuusmaksun korko tulee kerran vuodessa. Mullakin meni viime vuoden loppuun ennenkuin rupesi tulemaan bonuksia kun sain joulukuussa maksettua sen osuusmaksun loppuun. Aina kannattaa näyttää bonuskorttia. Mikä ap sulla on se uusi kortti? Onko sellanen jolla voi myös maksaa? Jos niin silloin kannattaa maksaa sillä niin saa sitä maksutapaetua, ite käytän aina vihreää korttia maksamiseen jos vaan s-tilillä on katetta, muuten maksan osuuspankin visa electronilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

Mutta eikös toukokuu poikkeuksellisesti ollu tuplabonus kuukausi? Ainakin meillä päin oli..

Aika hyvät bonukset teille tuli :)

Täällä ei ole tuplabonuksia koskaan.. Mut kivat oli juu :p

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Niinpä, bonukset tulee aina seuraavan kuun 10. päivä, kerran vuodessa tulee ainakin keskimaan alueella ylijäämänpalautusta, tältä vuodelta se on 2,5 % kaikista ostoista (keskimaa) ja sitten vielä osuusmaksun korko tulee kerran vuodessa. Mullakin meni viime vuoden loppuun ennenkuin rupesi tulemaan bonuksia kun sain joulukuussa maksettua sen osuusmaksun loppuun. Aina kannattaa näyttää bonuskorttia. Mikä ap sulla on se uusi kortti? Onko sellanen jolla voi myös maksaa? Jos niin silloin kannattaa maksaa sillä niin saa sitä maksutapaetua, ite käytän aina vihreää korttia maksamiseen jos vaan s-tilillä on katetta, muuten maksan osuuspankin visa electronilla.

On sellainen kortti. Mahdankohan koskaan päästä täysin jyvälle maksutapaediusta sun muista. Tuntuu sekavalta.
Mutta jos maksan sillä kortilla niin miten se muka kerryttää bonuksia, koska tilin saldo vähenee oston myötä?

Anteeks nyt nämä hullut kysymykseni!
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:
Mutta jos maksan sillä kortilla niin miten se muka kerryttää bonuksia, koska tilin saldo vähenee oston myötä?

Kannattaa nyt ihan ensin kerätä se loppu 80? siihen osuusmaksuun, ja sitten alkaa kerryttää bonuksia. Toki voit myös siirtää rahaa S-Pankin tilillesi, jolloin voit maksaa S-tilikortilla, jolloin saat tuon maksutapaedun.

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:

On sellainen kortti. Mahdankohan koskaan päästä täysin jyvälle maksutapaediusta sun muista. Tuntuu sekavalta.

:ashamed:

Nyt s-pankin aikaan voit tallettaa tilille rahaa ja maksaa sitten. Osuusmaksu kertyy niistä bonuksista, niitä ei makseta siis s-tilille vaan ne ohjautuu siis osuusmaksuun niin kauan kuin maksu on täynnä.
S-kanavalta voit seurata bonuskertymääsi, s-pankin puolella näkyy TILIN asiat.

.[/quote]

:ashamed: [/quote]

Siellä tilillä on oltava katetta että voit maksaa, mutta niistä ostoista kertyy bonusta joka sitten kerryttää osuusmaksua. Plus maksutapaetua, joka myös kerryttää osuusmaksua.

meillä ollu kortti jo 2 vuotta, ja vasta ½ vuotta sit saatiin se liittymismaksu maksettua, että alkoi omat bonukset kerääntyä. Nyt mä haluaisinkin tietää että kuinka mä saan ne kerätyt rahat käytettyä? Kuinka mä niillä voin esim. S-marketissa maksaa? Ja mistä mä tiedän jos autoon tankkaan että mikä on se tunnus?

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
meillä ollu kortti jo 2 vuotta, ja vasta ½ vuotta sit saatiin se liittymismaksu maksettua, että alkoi omat bonukset kerääntyä. Nyt mä haluaisinkin tietää että kuinka mä saan ne kerätyt rahat käytettyä? Kuinka mä niillä voin esim. S-marketissa maksaa? Ja mistä mä tiedän jos autoon tankkaan että mikä on se tunnus?

Kaikki s-tilillä olevat rahat on sun nostettavissa, kortista riippuu voitko nostaa ihan automaatista vai sitten s-ryhmän toimipaikoista; esim Prisman neuvonnasta. Se 100 ? osuusmaksuhan ei ole nostettavissa kuin sitten vasta jos eroaa asiakasomistajuudesta. Se tunnus on täytynyt tilata korttia ottaessa jos sen on halunnut, asiakaspalvelupisteessä voit pyytää sen tilaamaan jälkikäteenkin. Oletan että sulla ei ole visa debit -korttia, jos et kerran tiedä tunnusta?

Yhteistyössä