Uudelleen synnyttäjät: missä vaiheessa raskautta teillä on alkanut maha näkymään ja "miten"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toistamiseen äidiksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toistamiseen äidiksi"

Vieras
Viikkoja 12 ja housut jo kiristää. Painoa ei ole tullut lisää, joten kyse ei ole lihomisesta. Vai onko turvotusta vai mitä? Vai voiko maha näin pian jo alkaa näkyä? Toinen raskaus siis kyseessä.

Ja ehkä typerä kysymys, mutta MITEN teillä on alkanut maha näkymään? Siis millainen/minkä muotoinen/missä kohti(?) alkuraskaudessa näkyvä maha on? En osaa selittää paremmin... mutta voiko siis erehtyä luulemaan lihomiseksi vai onko selvästi vauvamaha..??

Mulla on toisesta ja tästä kolmannesta alkanut näkyl pieni pömppis n. 10-viikolla. Toki se on sitä jotain turvotusta mutta pieni kumpu on alavatsalla ollut noilta viikoilta lähtien. Olen nyt rv 18+4 ja viimeisen kuukauden on vatsa ollut jo sellainen että ihmiset kehtaavat suoraan kysyä että olenko raskaana, ei voi enää olla epäselvää.

Voi alkaa näkyä. Kyllä mullakin alkoi näkyä myös siinä rv10 paikkeilla. Rv13 ultrassa mulla oli jo ihan vauvamaha ja äitiysvaatteet käytössä. Alavatsalla oli kumpu. Onhan kohtu jo siinä vaiheessa kasvanut. Turvotusta mulla oli heti rv4-5, mutta se oli eri asia ja laski siitä.

Mulla kanssa kamala turvotus, viikkoja tänään 12+3 ja viime pe otettu kuva:

Eipä paljon naurata kun saa nyt jo ottaa äitiysvaatteet esiin, mutta muuttuis nyt tuo turvotus edes vauvavatsaksi.

[QUOTE="hepe";21923104]Voi alkaa näkyä. Kyllä mullakin alkoi näkyä myös siinä rv10 paikkeilla. Rv13 ultrassa mulla oli jo ihan vauvamaha ja äitiysvaatteet käytössä. Alavatsalla oli kumpu. Onhan kohtu jo siinä vaiheessa kasvanut. Turvotusta mulla oli heti rv4-5, mutta se oli eri asia ja laski siitä.[/QUOTE]

Saanko kysyä oletko vartaloltasi hoikka? Hoikillahan näkyy mahakin selvemmin...

Mulla kanssa kamala turvotus, viikkoja tänään 12+3 ja viime pe otettu kuva:

Eipä paljon naurata kun saa nyt jo ottaa äitiysvaatteet esiin, mutta muuttuis nyt tuo turvotus edes vauvavatsaksi.

Minullakin toisinaan ihan tuollainen maha jo!! Mutta välillä "laskeutuu" eli turvotustako se sitten on? Kuitenkaan ei ihan entiset housut mahdu, joten koko ajan on jotain turvotusta (tai sitten vauvamahaa??) mutta välillä siis maha on sen näköinen kuin raskaus olisi jo kuukausia pidemmällä.

Nolottaa vähän töissä ja muualla, kun yhtenä päivänä on jättimaha ja toisena päivänä taas hoikempi...

Saanko kysyä oletko vartaloltasi hoikka? Hoikillahan näkyy mahakin selvemmin...

Olen mielestäni ihan normaali vartaloltani, en mitenkään erityisen hoikka, mutta en ylipainoinenkaan. Lyhyt olen kyllä ja sekin varmaan vaikuttaa. Mulla vauva on aina (nyt siis kolmas raskaus) tullut ihan tuohon eteen. Ei kyllä muistaakseni ihan noin isoa ollut kuin tuossa kuvassa. :D Mut hei, kannetaan nää vaan ylpeydellä! Vauvamahaa se turvotuskin on, raskaus vaikuttaa koko kroppaan! <3

Yhteistyössä