onko niin, että kun jotain illanistujaisia pidetään, pidetäänkö ne aina tuon pariskunnan luona. jos näin on, niin ehkä tää on tapa osoittaa, että joku muukin vois välillä ne pippalot pitää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joten sinä rankaiset siitä lasta? Mitäs jos seuraavalla kerralla viet tarjottavat itse, ostat vaikka pakastealtaasta jonkin kivan kakun ja vähän limsaa ja poppareita, ei sitä lapsen juhlissa muuta tarvita ja menet viettämään sen lapsen syntymäpäiväjuhlaa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29398451:onko niin, että kun jotain illanistujaisia pidetään, pidetäänkö ne aina tuon pariskunnan luona. jos näin on, niin ehkä tää on tapa osoittaa, että joku muukin vois välillä ne pippalot pitää
Alkuperäinen kirjoittaja [t];29399437:Tässä on mun mielestä kaksi suuntausta:
a) Sipsien, nakkien, karkkien ja perunasalaatin ostamisesta ja tarjoilusta ei ehkä kehtaisi alkaa pyytämään maksua.
b) Jos taas valmistetaan oikein kunnon syötävät: piirakat, itsetehty perunasalaatti, lohileivät yms. niin ymmärrän maksun täysin. Se olisi samalla maksu siitä ajasta ja vaivasta jota tarjoiluun on käytetty. Itse ainakin mielelläni maksaisin enemmänkin, jos joku joskus vaivautuisi tällä tavalla bikeisiin panostamaan.