Uuden vuoden PARTY-ohjelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Miltäs kuulostaa:

Koira huumataan hyvissä ajoin jo päivällä. Syödään joskus neljän kieppeil vähän paremmin. En kyl tiedä viel mitä. Ehdotuksia? Leikitään ja katellaan lastenohjelmia. Sit laitetaan herkkuja pöytään. Ehkäpä prinssinnakkeja, sipsejä yms. ja skoolataan pommacilla. Sit tanssitaan mm. tän tahtiin:

[video=youtube;Lkjxahe_BTE]http://www.youtube.com/watch?v=Lkjxahe_BTE[/video]

Poltellaan tähtisädetikkuja ja valetaan ehkä tinat?

Vai onks turhan villii? :D

(Poika, melkein 4v. pelkää raketteja, joten ne on poissa laskuista).

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
En mä tiedä. En mä keksi mitään ruokaa meillekään :( Ajattelin, että ois voinu vuokrata jonkun leffan, tappais sillä vähän aikaa, kun kuitenkin jossain vaiheessa jännitys käy ylivoimaiseksi (siis rakettien odottaminen). Taidetaan tehdä tacoja tai tortilloja päivällä, illaks ois kiva keksiä jotain napostelutyyppistä ruokaa.

En mä tiedä. En mä keksi mitään ruokaa meillekään :( Ajattelin, että ois voinu vuokrata jonkun leffan, tappais sillä vähän aikaa, kun kuitenkin jossain vaiheessa jännitys käy ylivoimaiseksi (siis rakettien odottaminen). Taidetaan tehdä tacoja tai tortilloja päivällä, illaks ois kiva keksiä jotain napostelutyyppistä ruokaa.

Tacot tai tortillat ois kyl hyviä :p. En tiiä mitä poika niistä tuumais. Me ei raketteja ees mennä kattomaan kun poika pelkää. Katon sit yksikseni ikkunasta kun laps simahtanut.

Tehkää joukkuepeli, mihin pelinjohtaja/tuomari kerää etukäteen vuoden varrelta muistuvia tai vuoden vaihtumiseen liittyviä sanoja/sanontoja (ilmestyneitä leffoja, mummon kuoleman heitto, uutisotsikoita tms). Joukkueesta aina yksi edustaja saa vuorollaan lapulla tällaisen sanan/sanonnan ja hänen pitää näytellä äänettä/sanoitta tämä juttu, loppujoukkue arvaa.

Tehkää joukkuepeli, mihin pelinjohtaja/tuomari kerää etukäteen vuoden varrelta muistuvia tai vuoden vaihtumiseen liittyviä sanoja/sanontoja (ilmestyneitä leffoja, mummon kuoleman heitto, uutisotsikoita tms). Joukkueesta aina yksi edustaja saa vuorollaan lapulla tällaisen sanan/sanonnan ja hänen pitää näytellä äänettä/sanoitta tämä juttu, loppujoukkue arvaa.

Kiitos, hauska idea. Voi olla vaan vaikeaa toteuttaa vielä kun ei ole muita kuin mä, poika (kohta 4v.) ja huumattu koira :D. Muutoinkin tuo poitsu vielä oikein jaksa helpommissakaan peleissä ohjeita oikein kuunnella. Mut se vois olla kyl hauska et tekee kortit missä joku eläin ja toisen pitää näytellä se. Poika ei osaa viel lukea mut varmaan ois siitä hauskaa vaan näytellä. Voi sit arvailla mitä mä esitän :D.

Yhteistyössä