Uudenvuoden menyy? Mitä teillä syödään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jotakin salaattitarpeita haluaa kasvattaa, voi kylvää nyt Persiljaa ja Taksoikaalta. Se Taksoikaalta on lyhyen päivän kasvi ja kituu valossa. Persilja tarvii lämpöä itääkseen mut kasvaa paremmin viileässä, vaikka pohjoisen ikkunalla keväällä kun on koulimisen aika🌱

No sitä ainakin ja pullo kuohuvaa
Mitäs kuohuvaa meinasit ottaa? Haha kaveri jo nyt laittoi viestii et tuu baariin. Mut on kyl vähän liian aikasta. Yleensä tyttö ollut mun kaa uudenvuoden ni ollaan käyty ampuus vähän rakettei. Mut nyt se maalla ni mä vietän sit varmaan keskustas aikaani. Mitäs pidätkö sä raketeista. Koht broilerin koipii namaan ja menoksi. Tuleeko sust kova ääninen humalassa must kuulemma tulee aina välillä. Viimeks ku baaris ni olin kuulemma puhunut puhelimeen niin kovaa et kaikki oli kuullut mitä höpisin. Mä välil unohdan missä olen ku o pikkuhuppelissa. Ja sit saa kuulla et tollasii höpisin puhelimeen 🤐😱

Jotain edullista kuivaa kuohuviiniä kauniissa pullossa. Näkee sitten Alkossa mikä miellyttää silmää. Raketeista en perusta, eläimet kärsii ja ilma saastuu ihan turhan takia. Ja roskatkin jätetään maahan 😞

Jotain edullista kuivaa kuohuviiniä kauniissa pullossa. Näkee sitten Alkossa mikä miellyttää silmää. Raketeista en perusta, eläimet kärsii ja ilma saastuu ihan turhan takia. Ja roskatkin jätetään maahan
Me kyl aina kerättiin pussiin ne mitä voitiin. Ku niit keppirakettei nyt ei voinut tietenkään mut muut kyllä. Ite tykkään ruudin tuoksusta. Tein kerran tosi tyhmästi ei pidä toistaa mut lapsuudessa kerran sytytin kädessä kiinarin ja annoin sen räjähtää kädessä huh onneks ei lähteny sormet irti tuli käsi kyl mustaks täysin typerä teko. Mun mielestä raketit on kauniita ja ruutimäärää voisi isontaa padoissa et saa viellä kauniimmaksi niitä. Ku oltiin sri lankoissa ni sielt sai viellä kaupoista rakettei ni yks ilta ostettiin muutama ja mentiin rannalle ja pistin pommit palamaan. Ja ikinä kuullut raketista sen koko luokan jyssähdystä oli niin kova pamaus ettei edes 90 luvun thunder king jyrähtänyt niin kovaa siis se thunder mistä tuli se vihree pallo ja pamaus. Kerran kävi tsägä oltiin iskän kaa ampuus rakettei ni yks sata tähtinen oli ampunut olin menos sen luo ja naama jotenkin oli sen yläpuolel mut sit liukastuin taaksepäin ja samal sielt tuli viel yks laukaus jos en olisi liukastunut se olis osunut naamaan.

Olisi kiva syödä jotenkin fiinimmin. Mutta ei pysty eikä kykene, hyvä kun sain lapsille edes jotenkin jouluruuat hankittua. Lahjoja en ollenkaan. Uusivuosi tuskin tuo muutosta tilanteeseen. Nälissään oleminen on käynyt tutuksi.

"Ei koskaan", miltä ajalta nämä sinun "tutkimuksesi" ovat?
Empiirisiä löytyy ~2v 100%.
Mutta yleisesti maailmalla osa on ollut karnivoreja aina/40-vuotta/eripituisia aikoja. Maailmassa on ihan älyttömästi karnivoreja.

Sun täytyy tutustua aiheeseen paremmin kun se näyttää kiinnostavan.👍
Parasta on seurata karnivoreja jotka esittelevät labratuloksiansa, se vois sopia sulle.👍

Ehkäpä poika salaa haaveilee appelsiinimehusta sen vodkan kanssa
Poika on ihan terminaattori, ei hän mtn. mehuja juo!

Mehut ovat epäterveellisiä, niissä on kaameesti sokeria! Mitäpä luulet, millainen hyötysuhde mehussa on jos C-vitamiinia haetaan? Joutuisit vetämään läjän tiamiinia kylkeen ja toki myös kaliumit summuut jotta balanssi säilyy.
Nääh, ei se kannata.

Eikä hyvää votkulia IKINÄ pilata mehulla! Vähän sama kuin tunkis maitoa kahviin!🤮

Lue vaikka James Bluntin kokeiluista.
En tunne. Täytyy tutustua!

Huom. labrat täytyy osata tulkita ja ottaa oikein. Moni asia tapahtuu solutasolla, verestä ei näe ihan kaikkea. Samoin toki kolesteroolimyytti porskuttaa edelleen ja kytätään vähän vääriä asioita. Ja, jos ei testata asianmukaisesti, ei epäbalanssit tule esiin. Meillä on huikea määrä ravintoainepuutostiloista kärsiviä/epäbalanssissa olevia (niin fyysisesti kuin mentaalisestikin), eivätkä he edes tiedä tätä. Voisivat huomattavasti paremmin jos osaisivat syödä oikein.
Kaikkeen valitettavasti tottuu, huonoon epäterveeseen oloonkin, eikä tiedetä paremmasta.

Ihan vetelin tuossa lihamureketta ja pottuja. Mun ilta menee ihan koiria rauhoitellen, koska muut idiootit polttaa rahansa taivaalla... No, ostin mä sentään sipsejä, että saa edes jotain mutustella samalla, kun koirat tärisee sylissä.