Vastasin jo. Löytyy tästä ketjusta.Kauanko olit 100 prossaa? Ja miksi et enää ole?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vastasin jo. Löytyy tästä ketjusta.Kauanko olit 100 prossaa? Ja miksi et enää ole?
Sinä et ole ollut kahta vuotta sata prossaa karnivore, älä valehteleVastasin jo. Löytyy tästä ketjusta.
häh täh mistä tinat löysit ku nekin ollu lakkautettuna vuosii ja mikä oli see syy et miksi me aina tehtiin tinat uutenavuotenaKuvasin aamupäivällä vähän kun poika teki maman kanssa venäläistä perunasalaattia. Hän kuori ja pilkkoi munia leikkurilla ja kuori keitettyjä perunoita ja porkkanoita. Kuunneltiin musaa ja höpöteltiin mukavia siinä samalla. Mulla on kyllä ihan mahtavat lapset ja olen superonnellinen että lapset tykkää viettää aikaan mamansa kanssa ja osallistua kotitöihin ja juhlien rakentamiseen!
Tyttö on ollut tosin tällä kertaa kyläluutana, aha, puhelimen seuranta just ilmoitti että on tulossa kotiin päin!
Tyttö meinaa oikein pukeutua illan bileisiinsä prameesti. Kävi ostamassa teemaansa sopivan turkin kirpparilta. Siinä on kyllä sellainen lyyli että niskat kääntyy nurin jokaisella ja voi mikä luonne ja huumorintaju.
Kuudelta laitetaan pöytä koreeks ja ysiltä alkaa lätkämatsi (U-20 Suomi on Latviaa vastaan). Teen popparit itse kunnon voihin!
Jonain männä vuonna junnujellonien finaalit muuten olivat uudenvuoden aattona!!!!
Keskiyöllä poksautetaan kuohuvat ja katsellaan raketit jotka huipentuvat KUNNOLLA täällä tosiaan vasta 23.30-24.00. Sitä ennen kuitenkin valetaan tinat, tämä on kiva perinne mikä on säilynyt pienestä lähtien.
Vielä ei ole paukahtanut raketit kertaakaan. Hyvä että ihmiset ovat kuuliaita tässä asiassa!
Hyvää uutta vuotta kaikille jo tässä vaiheessa!
Me otetaan kohta napsut uuden vuoden juhlien alkajaisiks ja aloitetaan pöydän kattaminen.
Olin! Ja olen ollut ketoosissa suurimman osan elämästäni.Sinä et ole ollut kahta vuotta sata prossaa karnivore, älä valehtele
Meidän varastosta niitä aina vaan löytyy, en tiiä onko se joku taikavarasto!häh täh mistä tinat löysit ku nekin ollu lakkautettuna vuosii ja mikä oli see syy et miksi me aina tehtiin tinat uutenavuotena
Ketoosi/psykoosi kuka näistä pitää lukuaOlin! Ja olen ollut ketoosissa suurimman osan elämästäni.
Roustaaminen on kivaa, mut sä et oikein osaa.Ketoosi/psykoosi kuka näistä pitää lukua
uuh ghetto chiksi oot. saat koht uudenvuoden piskaa kun oot noin tuhmaMeidän varastosta niitä aina vaan löytyy, en tiiä onko se joku taikavarasto! Et simsalsbim vaan mutafuka.
Ja sinä chättaat plussalle kylässä miehellä jonka muijaa panet
Ei pöllömpi ajatus. Jotkut sulattavat jopa taloussokeria tinan sijaan.Samat tinat valetaan joka vuosi uudestaan
Siis, ei kai kukaan joka vuosi uusia tinoja osta, vai? Täh? Roskiin vanhat? OngelmajätettäEi pöllömpi ajatus. Jotkut sulattavat jopa taloussokeria tinan sijaan.
Ettekö te ole naapureita? Miksi sä sinne yöksi jäät?No jos mies ei ole kyennyt tyydyttämään häntä, nuorta kaunista, tervettä, normaalia, seksiä kaipaavaa naista ryyppäämisen ja sauhuttelun takia jtn kuuteen vuoteen, niin kerro mitä muuta mun pitäisi tehdä kun oon kylässä heillä, ja tapahtuu seuraavaa…..
Nukun muuten aina alasti, sitten illalla Kössin sammuttua Annie aina hyppää mun viereen kiehnäämään. Pitäisikö pukata pois?
Ja sitten taas seuraavana aamuna sama homma uudestaan. Pitäisikö taas pukata pois?
No en ole pukannut, vaan molemmat ollaan nautittu suunnattomasti
Elämä katsos meillä on nyt ❤
Mutta kuuntelen tarkalla korvalla sun kallisarvoisia ohjeitasi
S
Ei pöllömpi ajatus. Jotkut sulattavat jopa taloussokeria tinan sijaan.
Mieti nyt 2XEttekö te ole naapureita? Miksi sä sinne yöksi jäät?
Olin ainoana kutsuttuna vieraana. Annie tarjosi 5 h uunissa ollutta kalkkunaa, yllättäen myös naudan sisäfilettä, paneroituja katkarapuja, paistinperunoita ja salaattia. Ei mitään perinteistä, mutta maukasta tosiaan oliMitä tarjoatte uutena vuotena? Tuleeko vieraita?
Siis kyseessä oli nytOlin ainoana kutsuttuna vieraana. Annie tarjosi 5 h uunissa ollutta kalkkunaa, yllättäen myös naudan sisäfilettä, paneroituja katkarapuja, paistinperunoita ja salaattia. Ei mitään perinteistä, mutta maukasta tosiaan oli
Huuhtelin ne parilla lasilla punkkua alas. Kössi huuhteli ensin vodkalla ja sitten viskillä, hyhh mutta ei kiitos mulle.