Uudet muodot kuvassa- Laittakaa ketjuun raskauskuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ei käynyt mikään silloisista pillereistä ja kummatkin kierukatkin kävin läpi ja ainakin kuvittelin olevani herkkä/allerginen kumille ja apteekin kumittomat kondoomit olivat kiusallisia ja miehelle ei oikein sopinut.

Ei se helppoa ollut saada sterilisaatiota. Olen aika kova ajamaan oikeuksiani ja vannoin etten halua lapsia ja manasin etten halua käyttää aborttia ehkäisyvälineenä. Aika monen lääkärin kanssa vuosien ajan kävin kamppailua. Yksi lääkäri sitten teki soiton kesken aika jyrkän keskustelun abortista ehkäisykeinona ja sai minulle peruutuspaikan 2 viikossa, joten en joutunut edes jonoon lopulta.

Nyt on ehkäisy valmiina koko loppuelämän:-). Maksaa vaan aika paljon tuo "keinosiemennys" .. mutta ehdottaman hieno juttu. Sterilisaatioita ei enää pureta nykysuomessa suurien riskien takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Olipa ihana masu palleriina, mutta minnes se kuva hävisi?

Mä käytän heti tilaisuuden hyväkseni ja esittelen omani. Otin sen siis just 2 min. sitten ja viikkoja 35+4 =)

Ihana maha :heart:

Hohoo ihana massu ja mekko :-D! Apua.. pian minullakin tuollainen suloinen maha. Varmaan ennemmin kuin arvaan..

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2193336.jpg

Tämä kuva vajaa pari vk sitten. Ja oletuskuvassa lisää. Arvatkaa onko jännää kun eka raskaus :heart: Maha on jo isompi kuin tuossa kuvassa. Lääkäri sanoi eilen että onpa iso ja pyysi vielä terveydenhoitajankin ihmettelemään. Olen nyt viikolla 15

moderaattori: sori pienestä avusta :)

Mulle näkyi, mulla ei paljon isompi kun v36 syntyi kuopus.
Onnea sulle, taitaa muhkea massu:)

Mulle ei käynyt mikään silloisista pillereistä ja kummatkin kierukatkin kävin läpi ja ainakin kuvittelin olevani herkkä/allerginen kumille ja apteekin kumittomat kondoomit olivat kiusallisia ja miehelle ei oikein sopinut.

Ei se helppoa ollut saada sterilisaatiota. Olen aika kova ajamaan oikeuksiani ja vannoin etten halua lapsia ja manasin etten halua käyttää aborttia ehkäisyvälineenä. Aika monen lääkärin kanssa vuosien ajan kävin kamppailua. Yksi lääkäri sitten teki soiton kesken aika jyrkän keskustelun abortista ehkäisykeinona ja sai minulle peruutuspaikan 2 viikossa, joten en joutunut edes jonoon lopulta.

ei millään pahalla,mutta täytyy kyllä sanoa että on se hyvä ettei mielellään niitä sterilisaatioita tehdä lapsettomille ja alle 30 vuotiaille,sinä olet kyllä elävä esimerkki siitä.
enkä sano tai kysy tätä pahalla,mutta mietityttää että "hävettikö" yhtään mennä lääkärille ketomaan että nyt haluaisinkin sen lapsen?

mutta onnea raskaudesta! :flower: =)

Nyt on ehkäisy valmiina koko loppuelämän:-). Maksaa vaan aika paljon tuo "keinosiemennys" .. mutta ehdottaman hieno juttu. Sterilisaatioita ei enää pureta nykysuomessa suurien riskien takia.

Multa purettiin 17v sitten ja nyt on kuopus yksin tehtynä 13v.

Alkuperäinen kirjoittaja =):

ei millään pahalla,mutta täytyy kyllä sanoa että on se hyvä ettei mielellään niitä sterilisaatioita tehdä lapsettomille ja alle 30 vuotiaille,sinä olet kyllä elävä esimerkki siitä.
enkä sano tai kysy tätä pahalla,mutta mietityttää että "hävettikö" yhtään mennä lääkärille ketomaan että nyt haluaisinkin sen lapsen?

mutta onnea raskaudesta! :flower: =)

No oikeastaan hävettu vähän,. myönnän. Mutta samalla muistin että miksi sain sterilisaation. Sain sen siis ihan oikeasta syystä. Olin vain onnekas että sain sterilisaation. Mitähän olisi käynyt jos en olisi saanut. En voi edes kuvitella. Tiedän myös että kuulun harvinaiseen vähemmistöön joka on sterlisaation saanut niin nuorena. Moni kaltaiseni kärsii masennuksesta pillereiden kanssa + suuresta äreydestä. Ero on huomattava :heart: silloin kun ihminen ei ole luonnostaan taipuvainen mielialavaihteluun.

Mutta eniten hävetti kun ekaan kunnalliseen ultraan mennessä ultran katsonut hoitaja/lääkäri laukoi minulle totuuksia. "Olit kyllä aikanaan niin jyrkästi toista mieltä.." Ja ensimmäinen reaktio kun näki minut: "Aijaa.. miehesi ei tullut mukaan.."

Huih.. Mieheni oli yksityisellä ultralla mukana aiemmin joten sekin häpeä meni pois. En siis kadu sterilisaatiota koska ilman sitä en kykene normaaliin seksielämään. Raha on vain rahaa ja ei se kuitenkaan autonvertaa maksa hedelmöityshoidot tms.

Yhteistyössä