uuh.. ompas kakka fiilis toisen puolesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
anoppi kertoi eilen et pari jota ollaan aina pidetty ns. ikuisuusparina onki eroamassa.
lokakuussa ostettu eka yhteinen asunto ja auto. Suhdetta takana 5v joista 3v kihloissa. Häitä kovasti suunniteltu ensi elokuulle.

kyse on siis miehen veljestä ja hänen kihlatustaan. Miehen veli on oikein ihana ihminen ja rauhallinen ja ystävällinen kaikille, ja nyt mua surettaa kun on kuulemma erittäin surullinen tilanteesta.

Päätös on kuulemma ollut yhteinen mutta pieni epäily mulla on et tää naispuoleinen on asian ottanut esille. Tää "naikkonen" on todella ns. matami.. voimakastahtoinen, suorapuheinen, temperamenttinen ja menee läpi vaikka harmaan kiven. Veli on taas tosi rauhallinen ja vähän ehkä tossun alla..

mietin koko eilisen illan tilannetta ja oli tosi paha mieli veljen puolesta.. :ashamed:

Mut mistä sä oikeesti voit tietää, mitä heidän suhteessaan on tapahtunut, jotta ovat eroon päätyneet...
Ei aina muiden silmissä rauhallinen ja ihana ihminen ole sitä parisuhteessa.
Inhottavia tilanteita tommoset aina on, mut tosiasiat tietää vaan ne kaksi, jotka siinä suhteessa ovat eläneet.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Mut mistä sä oikeesti voit tietää, mitä heidän suhteessaan on tapahtunut, jotta ovat eroon päätyneet...
Ei aina muiden silmissä rauhallinen ja ihana ihminen ole sitä parisuhteessa.
Inhottavia tilanteita tommoset aina on, mut tosiasiat tietää vaan ne kaksi, jotka siinä suhteessa ovat eläneet.
:)

niin en mä tiedäkkään enkä ala omia epäilyksiäni totuuksina kellekkään esittämäänkään. Omat kutinani pidän ominani.. ( paitsi nyt tossa kerroin ) :D

no saa nähä puhuuko mitään illalla kun kummitytönsä synttäreille tos parin tunnin päästä tulee (ollaan anoppilassa ). Jos vaikka meidän kans lähtis kaupungille pyörähtään jos jaksaa. Sais vähän muuta ajateltavaa jos se vaikka piristäis

Yhteistyössä