Uupumuksen ja väsymyksen vuoksi tuli kuukausi sairaslomaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu vaan

Vieras
mutta ei helpota. Olen todella uupunut, en jaksa tehdä juuri mitään. Lapset laitan kouluun ja vien pvkotiin ja sen ajan nukun tai makaan sängyssä. Uusi lääkäri aika parin viikon päästä ja nyt alkoi huolestuttaa että lähettää johonkin pakkohoitoon. hulluksi ei ole todettu luojan kiitos mutta erittäin uupuneeksi ja väsyneeksi. Kirjoittaako ne kaikille kuukauden sairasloman vai mikä on käytäntö? Kiitos jos vastaat asiallisesti.

[QUOTE="vieras";27555610]Onko joku erityinen syy, miksi olet väsynyt? Onko kilpirauhanen tutkittu?[/QUOTE]

Kaikki tutkittu, todettu fibromyalgia johon menee paljon lääkkeitä. Olen yh jolla monta lasta ja isä ei ole arjessa mukana. Tukiverkkoa ei ole. Vuodesta toiseen rämpinyt tässä ja loppu tuli- enää en jaksa välittää mistään. Millään ei ole väliä, kaikelle aivan sama. En jaksa syödä, makaisin vaan.

Mulla oli n.puoltoista vuotta sitten tilanne, että panikoin ja olin aivan uupunut, keskivaikea masennus pikaisen testin perusteella yms. Mulla oli toki ihan selkeä syy, miksi olo meni niin huonoksi, ja sainkin sairista heti, mutta vain viikon ensi alkuun.. Sitten pääsin psykiatrisen sairaanhoitajan juttusille ja taas sairista jatkettiin muistaakseni viikko, korkeintaan kaksi. Siinä vaiheessa, kun olin kolmatta kertaa saman hoitsun juttusilla, joka oli kyllä aivan upea ja mahtava persoona, suureksi avuksi, niin halusin jo itse mennä töihin, vaikka sairista olisi edelleen jatkettu. Mulla oli ekalla sairispätkällä se pelko, ettei työnantaja hyväksy palkalliseksi sairikseski uupumusta, joten vaihtoivat pyynnöstäni diagnoosiksi ahdistuksen ja jotakin muuta.. Et varmaankaan ole hullu, aina vaan ei jaksa! Toivon sulle levon auttavan, ja parempaa oloa tulevaisuudessa<3

Yhteistyössä