uus huonepeli,tuu pelaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuulapyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
juutuin tohon tikkuaskinnäpertelyyn. mitä ihmettä teen nallella???

leikkaa saksilla sitä niin saat avaimen. nallen takapuolelle pitää laittaa patterit... ja jos tää peli matkii yhtään enempää aikaisempaa peliä mitä pelasin niin tikkuaskissa on neula ja lankaa jolla nalle kursitaan taas kasaan mut en löydä sitä askia!

tikkuaski on sängyn vasemmalla puolella olevassa laatikostossa, oikean puoleinen alalaatikko.. klikkaa kaksi kertaa laatikkoa että aukeaa kokonaan.. tikkuaskia kun klikkaa takaosasta teksin luota niin pitäisi se merkki vähän muuttua ja sitten sieltä saa neulan ja langan..

minä en löydä tikkuaskia mistään, oon klikkaillu vaikka miten päin sitä sängyn viereisen laatikoston oikeenpuolimmaista alalaatikkoo, mut mitään ei tapahdu :( help

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
minä en löydä tikkuaskia mistään, oon klikkaillu vaikka miten päin sitä sängyn viereisen laatikoston oikeenpuolimmaista alalaatikkoo, mut mitään ei tapahdu :( help

paina sitä laatikkoa toisen kerran kun se auki. siis niin että se aukee kunnolla

klikkaa kahdesti laatikkoa, toisella kerralla siitä nupista niin pitäis aueta kunnolla.. menin kokeilee :D ruuvarin saa laatikosta kun ensin ottaa avaimen sängyn vierestä hyllyköstä..

Yhteistyössä