Uusavuton kysyy

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Mä olen aina asunut kerrostalossa, missä verkkokellari, johon pystyi säilömään pukupussissa talvitakit ja vastaavat... mutta nyt kun asutaan rivitalossa, niin meillä onkin vaan pihavarasto, sellainen puoli metriä maanpinnan yläpuolella oleva, ei mitään eristeitä, ihan vaan yksinkertaiset lautaseinät. Tuonne ei varmaan kannata kamalasti vaatetta säilöä, vai? Meneekö pahaksi?

Ei mitään hajua minne tunkisin kaikki talvitakit kun kevät kohta jo pikkuhiljaa alkaa lämmitellä...

Mitä te olette tollaseen ulkovarastoon laittaneet?

En laittais kans mitään kangasjuttuja ulkovarastoon. Keksitkö mitä muuta sinne vois viedä, esim leluja (Ei pehmo) tms. niin tulis kaapeihin tilaa vaatteille. Tai hanki sellasia vakuumipusseja mitkä imetään imurilla tyhjäksi, niihin menee toppatakkeja ja kaikkee pieneen tilaan.

Mulla nuo kaapintäytteet on enimmäkseen ihan vaan vaatetta, lankaa ( :ashamed: ) ja kirjoja... Lankoja ja kirjoja en noin vaaralliseen paikkaan uskaltaisi laittaakaan :D

Hmph, pitää ehkä sitten ottaa jonkun vuoden projektiksi tuon ulkovaraston muuttaminen lämmitetyksi. Siihen varmaan pitää olla taloyhtiön lupa? Nyt vielä mahdutaan tänne, mutta jos perhe tästä kovasti kasvaa, niin voi käydä jo vaikeaksi...

Yhteistyössä