Uusi äiti kaipaa vinkkejä ja linkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarianna ja pikku Prinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarianna ja pikku Prinsessa

Vieras
Hei! Olen nyt ihan ekaa kertaa täällä kirjoittajana. Aiemmin olen selaillut sivuja, olen tuore äiti, vauvani on nyt 2,5kk. Vinkkejä kaipaisin tulevan talven vauvan pukemiseen ja linkkejä mistä löytyisi kivoja, mutta ei mitään hirveän hintaisia vauvanvaatteita. Lindexin, Elloksen ja H&M:n jo tiedän, kaipaankin nettikauppoja, jotka ovat erikoistuneet lastenvaatteisiin. Lasten Metsola on jo tuttu, mutta siellä on vauvanvaatteet liian hinnakkaita jotta sieltä voisi kaikki vauvan käyttövaatteet hankkia.

Tervetuloa tänne kirjavaan joukkoomme! Ja onnea vauvasta :)
Vinkkejä ensinnäkin talvipukemiseen, tai paremminkin annan pienen vinkin nyt tähän syksyyn. Kun vauva menee vaunuihin nukkumaan ja mittari alkaa näyttää nollaa, edelleen menee hyvin topaton haalari, alle vain villahaalari, tai jos ei ole villahaalaria, niin silloin kevyttoppaa. Nykyiset vaununkopat ovat aika lämpimiä. Talvella tietty sitten toppahaalari, mitään teccejä ei kannata vielä tuon ikäiselle ostaa, vaan ihan perus toppahaalari, joka tuntuu paksulta ja lämpimältä. Makuupussi on todella käytännöllinen sitten vaunuissa.
Nuita pieniä nettikauppoja on pilvin pimein, tässä yksi mistä löytyy useampia: www.tahtooton.com
Minulla itselläni on useampi lempikauppa, tykkään pitää lapsilla erilaisia vaatteita, eli ei pelkästään esim. retroa (jota tuo Lasten Metsola enimmäkseen taitaa edustaa). Lemppareista löytyy Anskun Nettivaate, Sucette, Metkula, Lasten Metsola. Tilailen kyllä sitten muistakin silloin tällöin, mutta nuista ihan vakituiseen.

Uusimmat

Yhteistyössä