uusi ellos kuvasto tuli - vaatteet kamalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Onko tuo syksyn muoti?? Eipä nähdä minua sitten kyllä muotikuteissa. Tuolta olen ennen tilannut, kun sieltä on saanut suht edullisesti kivoja ja muodikkaita vaatteita. Mutta nyt vaatteet on kyllä ihan karseita ja hinnatkin paljon korkeempia kuin yleensä. Niin odotin, et jos vaikka jotkut kengät tilaisi.

En innostunu minäkään noista, lasten vaatteetkin oli jotenkin tylsiä ja masentavan tummia :/

Ainuita väripilkkuja oli parit vauvanvaatteet, meillä tosin oo käyttöä niille enää =)

Katsoin ihan samaa. ...odotan innolla, että tämä muoti menee ohi, tuo karsea vaatetus on jo kertaalleen (kasikytluvulla) nähty, ei innosta enää. Ja en tiedä, mutta ne vaan oli kertakaikkisen rumia vaatteita. :(

Katselin myös niiden kankaiden hintoja. Ovat melkein tuplanneet hinnat viime kesästä! Tilasin viime kesänä yhtä niiden vakiomallistoon kuuluvaa kangasta ja hinta oli 8,9 e/m. Nyt sama kangas oli 14,90 e/m...

Mietin itsekseni, että näinköhän on paneeliverhovillityksen "syytä": niihin kun menee vähemmän kangasta, ihmiset ostaa vähemmän, joten hintaa on nostettava, jottei tulos heikkene...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
lastenvaatteet ja urheiluvaatteet oli ihan ookoo :)
mutta ne naisten vaatteet oli kyllä aika kamalia suurinosa :x

Ennen olen tilannut lastenosastoltakin esim. farkkuja, kun oon tällänen nippa nappa 160 cm, niin sieltä on halvemmalla saanut, mutta nyt nekin on ihan ihmeellisiä. Urheiluvaatteet ok. mut kamalan hintaisia. Kyllä mä mieluummin ostan verkkarit ja hupparit vaikka vapaa valinnasta tai halpa hallista.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:

Ennen olen tilannut lastenosastoltakin esim. farkkuja, kun oon tällänen nippa nappa 160 cm, niin sieltä on halvemmalla saanut, mutta nyt nekin on ihan ihmeellisiä. Urheiluvaatteet ok. mut kamalan hintaisia. Kyllä mä mieluummin ostan verkkarit ja hupparit vaikka vapaa valinnasta tai halpa hallista.

Sepä se, kun tähän asti sieltä on saanu paljon edullisemmin kuin kaupasta sekä urheiluvehkeitä että sisustustuotteita. ...mutta eipä ole enää paljon syytä tilata sieltä, jos tuotteita "heikennetään" ja hintaa nostetaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:

niin no joo,mä en kattonu hintaa ollenkaan :D tänään tuli kuvasto niin ihan vaan pikakelauksella vilasin :)

Samaa mieltä, kamalia ovat, värit ja mallit.. Olen varmaan ihan out muodista, kun olen kohta jo nelikymppinen, mutta ostan sellaisia vaatteita, jotka näyttää ja tuntuu päällä kivoilta ! Ihanat bikinit löysin Ellokselta nyt kesäksi !

Minäkin ellokselta olen tilannu aikasemmin, Plus malliston kuteet käy mulle parhaitan,mut pitkä hihanen trikoo paita joka ennen oli 20 ? on nyt 10 ? kalliimpi...Farkut melkein kaikki 50-60? kun ennen sai 30 ?:lla
Taidan alkaa vähentää sieltä tilaamista,ei ollu tytöllekää kuin muutama vaate,jota vois harkita tilaavansa.
:whistle:
Tosi mieli voi muuttua että tykästynki johonki,kun useamman kerran oon selannu kuvastoo. On ennenki niin käynyt. ;)

suurin osa oli kyllä omituisia, mutta muutamia normaalinnäköisiäkin neulepaitoja löytyi mitä voisin käyttää, samoin oli 1 aivan ihana takki. niin ja lasten(vauvan)vaatteet oli söpöjä, ne ruskeat nallukkavaatteet :heart:

Mä kattelin kanssa kuvia, et :o hirveitä. Osa ihan siistejä, mutta ei niitä kovin montaa ollut. Lastenvaatteet oli ihania, vois kattookin pojille syksyksi hoitoon joitain kivaa päälle pantavaa. :)

Selasin kans äsken uuden kuvaston ja oli kyllä järkkyjä vaatteita :x
Ihanat lappuhaalarit ois ollut kuopukselle, mutta hintaa niillä Leviksen haalareilla oli 74 euroa :o Jääpä nekin tilaamatta...

Mun mielestä oli paljonkin kivoja vaatteita, mutta ne hinnat... Paljon olen tilannut ellokselta, mutta nyt kyllä vaikuttaa siltä, että ovat nostaneet hintoja sen verran reilusti, jotta en ihan het tilaa mitään.
Alennuksia odotellessa :D