Uusi huuto.net vs. vanha huuto.net - mielipiteitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun mielestä uusi huutonetti on käytettävyydeltään hankala ja sekava, vaikka kuinka yrittänyt sitä käyttää. Juuri tuli ilmoitus, että vanhaa huutonettiä ei voi enää kauaa käyttää, vaan jää vain tuo uusi huutonetti.

Huutonetissä on nyt joka välilehdessä alla palautelomake, johon saa laittaa mielipiteensä uudesta huutonetistä.

Mun mielestä toimivuus ja käytettävyys on tosi huono uudessa huutonetissä, ihan jokaisessa kohdassa.

Minä koitin uutta muutaman viikon kokeilla, mutta siirryin takaisin vanhaan kun yrityksistä huolimatta en saanut uutta toimimaan yhtä sujuvasti kuin entinen.

Aina kun haluan tehdä jotain uudella, joudun aina aloittamaan kaiken ihan alusta ja omia myytäviä kohteita selatessa se näyttää samalla myös sulkeutuneita :(

En tykkää uudesta ollenkaan, itte oon tehomyyjänä huuto.netissä, mut saa nähdä mitä käy kun vanha huuto.net otetaan pois kokonaan, että siirrynkö muualle myymään. Jättäkää ihmiset palautetta sinne, josko vanha huuto.netti pelastuis :D

Mun mielestä olen ihan taitava ohjelmien käyttäjä. Silti uusi huutonet tuntuu monenkin viikon jälkeen sekavalta ja huonolta. Just sen käytettävyys on huono. Ei ole niin selkeä. Miksi toimivaa piti mennä noin radikaalisti muuttamaan? Oisivat lisänneet niitä uusia toimintoja siihen vanhaan pohjaan. Vanhassa pohjassa kaikki toiminnot yms. oli niin selkeitä, tää uus on ihan outo.

Uusi huutonetin versio on jonkun kaduntallaajan halvalla pykäisemä tarkoituksella myydä hesaria ja ilta-sanomia samalla sivulla. Pelkkää rahastusta. Se on täynnä ilmiselviä toimintavirheitä, joka tekee käyttämisen hyvinkin hitaaksi ja virhealttiiksi. Palautetta on jätetty hyvällä ja pahalla. Mikään ei auta. Virheitä ei korjata eli melkoista käyttäjän aliarvioimista. Eivät edes vastaa palautteeseen!

Kymmenen vuoden huutishistoria tais nyt tulla päätökseensä. Katselen loppuun nuo viimeiset huutoni ja siirryn sitten muualle. Toria olen muutenkin nyt jo pitemmän aikaa käyttänyt. Miksi vanha hyvä huutis on muuttunut tuollaiseksi vaikeakäyttöiseksi viritykseksi?

Mä olen kans vanha huutislainen, eilen yritin tuolla uudella puolella selailla, mutta en osannut ilmeisesti edes sitä hakutoimintoa oikein käyttää. :( Tuli jotenkin ihan ihmeellisesti siihen ne tulokset ja ainakin 10 sivua jäi pois hakutuloksista ja piti erikseen selata sieltä jaotteluiden alta tai jotain. Nääh.

Tai sitten olen vaan niin tyhmä, kai se on mahdollista sekin. :D

Yhteistyössä