M
Miettii...
Vieras
Eli tilanne on tällainen. Mulla itselläni on 6 vuotias poika joka on mun luonani joka toinen viikko. Miehelläni on 4 ja 6 vuotiaat lapset, jotka ovat hänellä joka toinen viikko. Lapset ovat meillä aina samalla viikolla. Sillä viikolla kun lapsemme eivät ole luonamme, tulee mieheni kolmas lapsi viikonlopuksi isälleen. Tulen hänen kanssaan kyllä aivan hyvin toimeen, mutta kyllä se hiukan alkaa niinsanotusti rassaamaan kun kahdenkeskistä aikaa ei juuri ole. Viikolla työt vievät ajan. Kolmannen lapsen äiti ei suostu vaihtamaan näitä viikonloppuja jolloin poika on isällään. Onko kenelläkään kokemusta, pystyykö sosiaalitoimisto vaikuttamaan tällaiseen asiaan? Syynä ensisijaisesti se, että tämä kolmas lapsi ei näe sisaruspuoliaan oikeastaan lainkaan koska on eri viikonloppuna isällään kun taas nämä toiset lapset.
Enkä kiellä itsekkyyttäni tässä asiassa, mä haluan ja tarvitsen enemmän kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. Pelkään että tulevaisuudessa erkaannumme jos asiat jatkuvat näin vuosia. Mulla on takana avioliitto jossa tämä erkaantuminen oli aika suuri syy eroon, pelkään että se tapahtuu uudessakin suhteessa ellemme saa järjestettyä lisää aikaa vain toisillemme.
Enkä kiellä itsekkyyttäni tässä asiassa, mä haluan ja tarvitsen enemmän kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. Pelkään että tulevaisuudessa erkaannumme jos asiat jatkuvat näin vuosia. Mulla on takana avioliitto jossa tämä erkaantuminen oli aika suuri syy eroon, pelkään että se tapahtuu uudessakin suhteessa ellemme saa järjestettyä lisää aikaa vain toisillemme.