Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Otetaanko oikein ryhmähali, ja halataan kaikki toisiamme :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mut, kohta valmistautuun parturin penkkiin; värjäys+leikkaus= uus look :D

mäki oon miettiny et menis parturiin ja leikkauttais ees uuden tyylin, jonku aikas tosi lyhkäsen.. ei ideoit ois? polkkatukka on pannassa ku se ei mulle käy.. siis semmonen et o tasapitkä ja toho leukaa asti.. ny mul on olkapäille tai vähä yli ku oon iteki vähä ain pätkässy jotenki vaa :p

Se kyllä piristää kummasti, jo nyt, ku tietää, et kohta on uus look =)
Miracle, sellanen,et vähän kerroksittain, niskan kohalta lyhyempi ja sivuille tavallaan sellaset "tupsut". Olihan vallan vaikeasti selvitetty :D

Jee, nyt on uus tukka :D Tosi, tosi, tosi, tosi kiva :D On vaaleeta, vähän vaal.ruskeeta(sellasta pehmeen ruskeeta) ja kivasti leikattu ja laitettu malli =) Vähän niinku miten ehdotin sulle miracle, niskasta leikattu enemmän, mut sivuille jätettiin sellaset hiustupsut.
Tuntuu pääkin taas kevyemmältä, ku jäi nippu hiuksia sinne lattialle :laugh: :laugh:

Tiedän tunteen, sit tosiaan, kun se pääsee kasvamaan vähän liian pitkäx, ni tuntuu raskaalta :/
Jaahas, se ois niinku kp 38 menossa... Malttaskohan testailla vasta sunnuntaina.
Tänään ois kyl siskon syndet, vois lahjan lisäx antaa toisenlaisenkin lahjan jos plussa pärähtäis tikkuun. Tuumia, et oikein hyvää syntymäpäivää tulevalle tädille :D

jei, toiveilija82, sun tukka kuulostaa kivalta! itelläki ois tarkotus käydä kampaajalla leikauttaan semmoinen hyvin kevyt otsis, sivupainottainen, vaikee selittää :D ei mtn suoralinjaista paksua, vaan sellainen et sivuilla kehystäis enemmän kasvoi. jo vähän ennakkoon häitä varten, kun mun suunnittelema kihara/tiara kampaus vaatii hiukan otsatukkaa :)

Se on kiva :D Kyl mä luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat =)
Mä oon ajatellu hääkampaukseksi taakse sellasta nutturan tapaista, on sil kyl oikee nimikin, en vain saa päähäni :/ Ja etutukka menee viistosti kasvojen oikealle puolelle... Kiva näin selittää |O
Millonkas teil on häät?

25.7. entä teillä sitten? :D mie ymmärrän jotakin kampausajatuksestasi, vaik vaikee näin onkin hahmoittaa. miun tukkaidea jotakuinkin tollanen:

http://www.jewellerybyjan.com/users/www.jewellerybyjan.com/upload/hair%20by%20Suzzane%20Cassey.jpg

täytynee siis leikkauttaa otsista hiukan mun nyt jo hiukan kainaloiden alle ylettyvään tukkaan. ja nyt mahan lisäksi tukankasvatusprojekti :D

Meillä menee vuoden 2009 puolelle, on viel aikaa säästää :D
Tässä ois yx kuva, millanen mun hääkampauksesta (ehkä) tulee, ilman noit lehtijuttuja:
http://www.kampaamoverkko.fi/kuvagalleria.php?cid=2&id=91

Sul oli kyl kans kivan näkönen toi tukka-ehdotus =)

toiveilija, kyl mie sen iha lyhkäseks leikkuutan mut muuta en oo päättäny, sen tiiän et kerroksittain koska mul o aiemminki ain leikattu niin ku se sopii parhaiten mut en tiä viel iha tarkkaan.. jos jättäis muutamia pidempiä tuoho ihan eteen molemmille puolille (mul ei otsatukkaa ole), toisaalt jos ois osaava kampaaja ni vois vaa sanoo et no tee jotai tälle kuontalolle, pääasia et o lyhyt :p mut en uskalla sitäkää tehhä ku joskus pienenä annettii vapaat kädet ni sit kampaaja ohens vaiks mulle ei yhtää sillo lapsena käyny se ku näytin iha pojalta :D

WOW! Täällä on ollut mielettömät jutut, kun olin kuusi päivää poissa. En kyllä taida kaikkea jaksaa lukea... :ashamed:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug: ja onnea plussanneille! :heart:

Tosiaan, Lontoosta on selvitty hengissä, tosin kaikki rahat meni ja autokin hajosi matkalla Tampereelta kotiin! :laugh: Ei kyllä viime yönä naurattanut, kun auto jätti meidät lumipyryyn klo 00.30! :headwall: Onneksi sentään huoltoaseman pihalle, siis mikä tuuri! No, luojan kiitos oltiin vasta 30 km ajettu Treelta, joten soitin isukille, joka tuli hakemaan meidät. Nyt on biili korjaamolla ja iskän auto lainassa. Oma saadaan joskus ensi viikolla takaisin. Mutta, mutkan kautta siis vihdoin kotona.

Muuten oli kyllä tosi hieno reissu. Oli mahtavat ilmat ja paljon tuli kierreltyä ja nähtyä. Lontoo ei ole mulle mikään vieras kaupunki, mutta oli sinne kyllä hieno palata kuuden vuoden jälkeen. Ihan mun favorite paikka. :heart:

ON: Huomiselle saa päivittää kp 1. Tänään on tullut jo reilusti ruskeaa vuotoa, joten kyllä se täti huomenna tulee. Jee! :D Lauantaina sitten clomit käyttöön ja ensi viikolla alkaa joka toinen päivä tahdilla vaakamambot! :)

Ihania hääkampauksia täällä ehdolla, mulle kans!! :D :attn:

Juli: Kiva homma, teretulemast takas! :hug: :saint:

Pantalaimon: Oli varmaan parempiki että teillä teki auto tenät paluumatkalla eikä mennessä...kiva olis kentälle mennessä alkaa toista kyytiä kiireessä hommailla. Kivan kuuloinen reissu teillä ollu. =)

).(: Tänä aamuna oli ihana kun luennolla ollessani mies laitto viestin että tulla käymään kotona, teki kuulemma niin kovasti mieli aamuseksiä, ettei pystyny lähteen töihinkään... :D No mähän tietty muka migreeniin vedoten häivyin kesken luennon (hyi mua! :attn: ) ja tulin kotiin. Ja kyllä kannatti... :whistle: ;)

Huomenta!

Juli: Noihan on hienoja uutisia jos mies alkaa taas asialle lämpiämään! Ei muuta kuin taas uusia simppoja kehiin ja plussapaini käyntiin.

Pantalaimon: No on teillä kyllä on ollut dramaattinen loppu reissulle. Mekin ollaan tässä tuota Lontoon reissua suunniteltu niin että jos teillä oli joku hyvä majapaikka niin kerro ihmeessä.

Sirpula:
Ainahan se kielletty omena se makein on, vai miten sitä sanotaan.. Eipä sillä meillä myös käynyt vastaavia oviksen aikaan. :D

Joo kampaajalle pitäisi päästä. Alkaa tuo etutukka muistuttamaan harakan takalistoa. Sojottaakin aina aamusin suoraan eteenpäin. Se on aina vaan niin kallis keikka kun siellä menee piipahtaan.

Minäkin kävin eilen parturissa. Tukka meni mustaksi ja oheni. Etutukkaa tosin ohennettiin vähän liikaakin, mutta mitäs siitä. Kyllä se kasvaa taas.

Tuossa pari päivää sitten oli kovasti tissikeskustelua (tällaista sanaa en ole elämäni aikana ole tainut vielä kirjoittaa.. :D ) Mua mietityttää raskaudessa tuo rintojen kasvu. Olen aina ollut pienirintainen (nykyään b ja aktiivitanssijana a) ja en todellakaan halua yhtään isompia rintoja. Tykkään pienistäni ja todennäköisestihän ne kasvaa raskauden ja imetyksen aikana. Eli yksi pieni harmi lisää (mahdollisten raskausarpien lisäksi) raskaudessa. No ehkä minä kestän hiukan isommat, jos vauvan saan.. ;)

Heipparallaa naiset :wave:
Teil on kyl ollu Pantalaimon tosi kivan kuulonen reissu. Ja tosiaan, onnex auto reistaili vasta paluumatkalla ja just huoltiksen pihalle. Muutenhan se reissu ois mennytkin liian hyvin, tietty aina jotain sattuu :D Ja iso :hug: sen tädin perkuleen vuox.

Sirpula , toi on just niin spontaanista ja ihanaa, et kyl kannatti mennä kotiin. Tääl on joskus sama juttu, ku mies tulee ruokatunnille :D
Suhteessa pitääki olla tollasia spontaanisia juttuja =)

Täällähän on kovasti käyty yhtä aikaa parturissa. Kyllä se kivasti virkistää mieltä, kun on uus look =) Ja kyllähän ne tissit tietty kasvaa raskaana ollessa, mut eri asia minkä verran :D

ON: ei oikein ota selvää, et mitä täs tapahtuu: välillä tapahtuu mahassa sellasia repäisyjä, välillä ei tunnu mitään, sama juttu alaselässä, välillä tuntuu, et vähän särkis, mut kohta ei tunnu sielkään mitään. Äklötystä on kyl ollu, tiä sit mistä johtuen ;)
Lämmöt vieläkin koholla, aamulla 37,2 ja rinnat oudosti arat... No, eiköhän se tässä muutaman päivän sisällä selviä.
Toivottavasti kaikki oireet johtuvat raskaudesta, eikä sen hemmetin tädin tulosta :kieh:

Yhteistyössä