Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Mä miettiny et jos meen kampaajalle sit tänää ni entäs sit jos laitan lyhkäsiks hiukset ni sit tietty ne sojottaa joka kutri eri suuntaan ku herää.. et sitkö niist tulis vaa kauhee vaikeesti hoidettavat vaan...

Mul ei kyl ny taas oo niin mitään oireita, ku en oo asiaa miettinykää (jesh! eli ei enää siis valeraskauksia :p) eikä tunnu yhtää raskautuneelta.. senpä vuoks se täti sielt varmaa vko jälkee tulee ni en viihti ees testailla.

toiveilija, kuulostaapas tutulta! mulla siis aivan samat oireet, nimenomaan noi repäisyt ja alaselän kivut. toivotaan tosiaan ettei vain täti ilmoittele tulostaan :o valeraskaussyndrooma on kyl ärsyttävää, siks en nyt ite uskalla kauhiasti ajatella että tämä siitä johtuis, lähinnä toivoisin et menkkakipuja tms, ettei ois mtn ikävää. oon kuitenkin 6kk ollut sairaana siten et vieläkään ei olla ihan varmoja, et mikä infektiosairaus mulla on kun niin monesta oon positiivisesti testannut. yllätys kyllä kun erikoislääkäri sanoi että raskaus ois ok! mut onneks oli :)

En kyllä ala, jos se täti kurvaa paikalle. Edellinen kierto oli 42 päivää, ja jos TAAS menee noihin lukemiin, kyllä ärsyttää. Eix vois vain olla tasan 29 päivää, jos ei oo raskaana, ja jos tosta menee yli, on aika varasti raskaana :D :D :D
Nooh, ehkä tässä joku kaunis päivä oppii ymmärtämään omaa roppaansa paremmin :/

Enchantress, eix toi epävarmuus, et mikä oikein on, oo yhtään hermoja raastavaa?

on, todella. vielä syksyllä kun peloteltiin kuolemalla, oli mieli hyvin maassa.. pohjalla. asian kanssa kun oli vielä niin yksin, sana vain ja kihlattu pidätteli kyyneleitään. ystäviäkään ei viitsinyt kuormittaa. onneksi nyt tiedän sen, että joko paranen (n. 6kk - vuosi kuluttua todennäk), tai sairaus pysyy kroonisena, muttei tapa tai aiheuta muuta kuin kipua. tiedän kyl ne vaihdoehdot, ja hoito aloitetaan ens kuussa, kun vain täti keksii et mitä hoidetaan eka :D

Ench, siis mikä siula oikein sit on? Millasia kipuja? Ja 6kk jatkunu jotku kivut? tosi ärsyttävää varmaa.. mun kamul oli kans maha kipee jostai syystä yli vuoden ja sit ko men viimein lääkärii ni mitää ei löydetty ja aika lail ne kivutki alko häviämään :p outoa siis sekin..

ei mulla maha liity tähän ollenkaan, enkä tiedä viitsiks palstalla selittää sairaudesta sen kummemmin, vaan et infektiosairaus kyseessä (ei sukupuolitauti tai mikää semmonen). aik henk.koht :ashamed: pelkään vain, et mahakipu ois merkki jostain oikeasti vakavasta. nyt just soitti lekuri, eilisis verikokeis mulla CRP-tulehdusarvot 48 :( mitähän meneillään?
ois kyl kauheeta jos oisinkin raskaana, ja ois joku pahempi tauti kuin mitä lääkäri aluksi luuli, ja vauvalle ois vaaraa. ei sais kyllä ajatella tommosta :| kivut vaan niin valtavat.

Hui, no kyl varmasti on ollu :hug: :hug: :hug: :hug:
Ja sit vielä jos et oo pystyny kunnolla puhumaan kenenkään kanssa asiasta, yksin tollasta asiaa miettiny ja murehtinu. Toi kuulostaa kyl aika hurjalta :ashamed:
No onneksi kuitenkin on joku hoito mikä auttaa =) :hug:

En mäkään kyl täällä viittis kertoa sen kummemmin :/ Toki jos haluat laittaa yv:ä, se sopii.
Eikö lääkäri kertonut yhtään tarkemmin? Oisko ne kuitenkin jonku verran koholla?
Mä kyl soittasin tai menisin käymään sairaalassa :ashamed:
Varsinkin jos on kovat kivut :(

siis sanoi lääkäri että pitäisi hakeutua lääkärille, jotta mahakivut voitaisivat selvittää tarkemmin. itse mietin, et ois varmaan parempi mennä gynelle.. mutta minne menen? olen espoosta, opiskelija.. muutin tänne just, ja edellisellä paikkakunnalla oli ilmainen gyne alle 26v, kai täälläkin :D oon ihan tyhmä..

* aina kun tarvitset sairauksien hoito-ohjeita tai tietoa Espoon terveyspalveluista
* vastaa joka päivä 24 h - ammattitaidolla ja luottamuksellisesti
* tavallisen puhelun hinnalla.
p. (09) 10023. Mitäs jos soittaisit tohon ja kysyisit sieltä.

Äläpäs nyt ala itteäs moittimaan. Ei kaikkia asioita voi tietää. Kysyvä ei tieltä eksy :D

niin :D odottelen kai vkolopun yli, jos ei mee ohi niin sit maanantaina ylioppilasterveydenhuollon kautta tietääkseni pääsee gynelle. jos edes on gynekologinen ongelma, en vaan usko et muutakaan. nää kovat repäisyt ja alavatsakivut kun lähinnä vaikuttaa naisten ongelmilta :)

Mut jos siel onkin se vauva alulla :D
Kyl kannaattaa käydä, niin saa selvyyden, toivottavasti.
Voin vain kuvitella miltä susta tuntuu, ku on tollasia juttuja. :ashamed:
Tässä tulee sulle kovasti :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Jos vaiks vähän piristäis =)

Ench, voimia!! Toivotaan ettei ole vakavampaa!! :hug: :hug: kaikki selviää kyl ja ennen pitkää kaikki käy parhain päin, usko siihen! =)

Koht mie meen sinne kampaajalle varmaa.. soittelin ja kyselin hintoja eri paikoista ni yhes vastas Janne Kataja :D Mie jo mietin et taisin soittaa vahingos sit sinne johkii sen hihhihhii paikkaan (siis se sen yritys, vai onks se nykysi entine yritys, kummiskii..) :p kova poeka se ol myymää, sano et on kahen kolmen vkon jonot ku nii suosittu paikka mut noin niinku tulevaisuutta aatellen ni avot ku varraat ajan ajois ni joha suat :D Et semmossii täl kertaa, ny mu pitää varmaa seiskaa ilmottaa et oon melkei sukua julkkikselle :laugh:

Mut mie tuun sit sanomaan millanen tul tukasta :)

termos!! täällä löytyis kans esikoisen yrittäjiä :) maanantaina oon viimeisen pillerin ottanu, tyhjennystä odottelen huomiseksi alkavaksi. ja kierto on joskus vuonna nakki ennen pillereitä ollu 30-31 pvä...

kauhia kun ei malttais millään enää :D

kiitos, kiva liittyä porukkaan :) ei olla miehen kanssa kenellekään kerrottu et aletaan yrittämään, kun ei jaksais niitä kyselyjä sitten et "noh, mites vauvatouhut"... ärr.. täytyy kuitenkin hiukan purkaa näitä tunteita ja fiiliksiä :)

Yhteistyössä