Uusi sanapeli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja relaatiot 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt ruinaan täällä vuorostaan apuja =)
Loppuratkasun olen saanut mutta nuo 3 sanaa ei löydy...

Muuri ja kieli välistä 9+5 ja 5
ei siis kielimuuri vaan sen vasemmalla puolella olevat sanat...

Amnesty International ruudusta Buddhalaisuus ja Theology välistä 8

ihanaa jos joku auttaisi, niin voisin jäädä odottelemaan rauhassa 12 kun olisin sitten saanut kaikki tehtyä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Par sannaa... Ei enää aivot toimi

Sää
Sää ? Jää -> mitä silloin on, kun on jäätä? Lämpötila on ... puolella

Muuri
Laulu ? Mozart -> mikä Mozart oli ammatiltaan?

Peli
Maailmantalous ? Monopoli -> loppuosa eka sanasta

Rautatie
Rautatie ? Istumapaikka -> minkä tarvit kun menet junaan? tai voit ostaa junastakin, ellei sulla ole visa electron :)

kiits

Kukaan???

Toivottavasti joku viel linjoilla roikkuis ja kertois mulle viimisen sanan! Oon nyt toista kertaa tekemässä kolmatta mut en saa mitenkää mielee et mikä tuli sinne lama - ...........(11) - aalto välii, jos joku olis ystävällinen ja viittis kertoo :)

Vieläkö joku on kuulolla? mikä ihme tulee SATU-ruutuun kakusta vasemmalle, 5 kirjainta?

Ja edellisen viestin lähettäjälle vinkkinä siihen koodi 8 voisin sanoa, että tällaista tarvii, että pääsee sisälle...

Sori kun nostan kaksi vuotta vanhaa ketjua, mutta puuttuu Betty Boop 15 ja salapoliisin ja luodin väliin 8.

Olen kahlannut läpi tämän ketjun, Facebookin relaatioapu-ryhmän, wikipedian ja googlen ja nuo on ainoar kaksi jotka puuttuu. Voisiko joku auttaa?

Sori kun nostan kaksi vuotta vanhaa ketjua, mutta puuttuu Betty Boop 15 ja salapoliisin ja luodin väliin 8.

Olen kahlannut läpi tämän ketjun, Facebookin relaatioapu-ryhmän, wikipedian ja googlen ja nuo on ainoar kaksi jotka puuttuu. Voisiko joku auttaa?

BETTY - se on se kuuluisa lause/laulu minkä Betty sanoo/laulaa. Ainakin enkkuwikistä löytyy oikea muoto. Taitaa olla alunperin yhden (ekan?) Betty Boop-lyhytfilmin nimi.
SALAPOLIISI 8 - eräs ase

BETTY - se on se kuuluisa lause/laulu minkä Betty sanoo/laulaa. Ainakin enkkuwikistä löytyy oikea muoto. Taitaa olla alunperin yhden (ekan?) Betty Boop-lyhytfilmin nimi.
SALAPOLIISI 8 - eräs ase

KIITOS! Taas kerran nää ei edes olleet mitään mahdottoman vaikeita, aivot eivät vain menneet millään oikeaan paikkaan kun olin kerran lähtenyt päättelyssä väärille jäljille. Nyt on relaatiot 1-3 tehty. <3

Yhteistyössä