Uusi sisärengas vaunujen renkaisiin - mistähän löydän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas on kumit puhki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Polkupyöräliikkeestä sekä lastenvaunuja ja tarvikkeita myyvistä liikkeestä
Ja niitäkin on sit eri venttiileillä ja on viel semmosiakin missä venttiilin varressa on mutka et on helpompi pumpata eikä tarvii vääntää venttiiliä pumpatessa eikä siis näinollen mee rikki sielt venttiilin juuretsa. Polkupyöräliikkeissä hinnat n.5e ylöspäin, lastentarvikeliikkeissä saattaa olla hieman kalliimpia.

Kiitti paljon vastauksista! Kirjauduin vasta äsken mutta oon siis ap. Tuo oli hyvä tieto, että löytyy sellasiakin, missä venttiilin varressa on mutka.

Menee ihan hermo mun vaunuihin, tää on jo ties kuinka mones kerta kun kumit on puhki..

Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Menee ihan hermo mun vaunuihin, tää on jo ties kuinka mones kerta kun kumit on puhki..
Jos ite vaihdatte niin kannattaa tosi tarkkaan tutkia pääl.rengas ettei sinne vaan jää lasinsirua tai hiekanmuruja kun ne sit kuluttaa sen uuden sisäkumin heti rikki jos ei niit huomaa ottaa pois. Ja toinen vinkki on et kannattaa kattoo vanteen kunto... niissä kun ei yleensä ole mitään vannenauhaa niin voi olla et pinnojen päät kuluttaa sisäkumin puhki eli koittaa sormin et tuntuuko vanteessa teräviä kohtia tai tuntuuko et pinnan päät on koholla... hioo rosot pois ja laittaa joko ihan tavallista teippiä pinnojen päälle suojaksi tai sit käy hakemassa vannenauhan, en oo tosin varma et oliko vannenauhoja 12" mut ainakin on sit semmosta vanneteippiä erikseen olemassa.

Yhteistyössä