Uusi suhde,kuinka pian eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

-77

Vieras
Tilanne on se,että oon vasta muuttamassa erilleen avopuolisosta ja olen jo muutoman kuukauden ajan tapaillu erästä miestä...onko ihan mahdotonta aloittaa uutta suhdetta heti eron jälkeen?

en suosittele. samat ongelmat kuin edellisessä suhteessa toistuu sitten uudessa. Sinun täytyy eka käsitellä kaikki ongelma-asiat. Käy terapiassa. Miksi erosit? syy, mieti, toistat muuten kuvion uuden kanssa.

Mun kaikki suhteet alkoi heti eron jälkeen tai jo ennen eroa :ashamed: Kunnes sit päätin sinkkuilla tyytyväisenä ja olla yksin, ns. tutustua itseeni. Sen jakson jälkeen löytyi tuo aviomies eikä oo tarvinnut katella muita.

no kaikkihan on mahdollista, mutta onko järkevää - se on toinen juttu. Yleensä erossa tulee se ikävöinti vaihekkin sun muut mietinnät, miten käy, onko niihin tilaa tai paikkaa jos heti hönkäsee uuteen suhteeseen...

Mulla erosta 10kk, en edes halunnut sitoutua heti eron jälkeen, jotenkin koin tärkeäksi olla yksin, ihan lastenkin kannalta. Nyt voin sanoa että vastaan on tullut ihminen jonka kanssa voisin ajatella vakavampaa suhdetta, hyvältä tuntuu ja edellinen suhde ei kummittele takana :)
Mutta toki yksilöllisiä juttuja, joskus vaan tuntuu että ihmisillä kiire hypätä suhteesta seuraavaan.

Mielestäni ensin pitää nollata tilanne ja sitten vasta katsella jotain. Itsekin aikoinaan pitkän avioliiton ja eron jälkeen tapasin uuden viikon päästä ja perseelleen meni se suhde, väkivaltaa, alkoholiongelmia miehellä.
Nytpä olenkin ollut enemmän ja vähemmän yksin , asumatta päivääkään kenenkään kanssa ja yhden lapsen saaneena melkein 19v.

Yhteistyössä